کباب پز سفری و خانگی دوگانه سوز پلین

در این مقاله ما قصد داریم محصولی از فروشگاه اینترنتی تک سبد که اخیرا به یکی از پر فروش ترین کالاهای ایرانی تبدیل شده است را برای شما مشتریان عزیز معرفی نماییم و تمامی مزایا و ویژگی های این محصول را به صورت کامل برای شما همراهان همیشگی تک سبد توضیح دهیم. همانطور که می دانید کباب، جوجه، کوبیده، برگ، جگر، ماهی، چنجه، گوجه کبابی، سیب زمینی کبابی و ... از غذاهای محبوب مردم به خصوص در تعطیلات، گردش، سفر و کمپین های مختلف می باشد. مردم همواره علاقمندند وقتی به فضای سبز برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود می روند کباب یا جوجه تهیه کنند و اغلب نیز با مشکلات درست کردن آتش و ذغال دست و پنجه نرم می کنند. یا با توجه به زندگی های امروزی که اکثرا آپارتمان نشین هستند یا حیاط منازل کوچک است نمی توانند به راحتی در منزل کباب و جوجه تهیه کنند یا با مشکلات دود و بوی شدید در منزل و محیط آپارتمان سرو کار دارند!

کباب پز گازی ذغالی 7 نفره پلین

 

کباب پز پلین خوبه؟

 

ما در اینجا محصولی را به شما معرفی می کنیم که بدون هیچ دردسری، کثیف کاری یا تجهیزات خاصی در این کار به کمک شما آمده و تجربه ای جدید از تهیه کباب و جوجه را برایتان به ارمقان می آورد. کباب پز سه گانه سوز پلین ساخت مه پویا ( همان آگرین سابق ) مدل Mahpooya BRB-M84 Grill Barbecue طرح 7 سیخه محصولی با گواهی ثبت اختراع به شماره 62553 و تولید ملی است که امکان استفاده در سه حالت گاز شهری، گاز مایع و ذغال را دارا می باشد به نحوی که شما می توانید بسته به شرایط محیط جاییکه به گاز شهری دسترسی دارید از گاز شهری استفاده کنید که ژیگلور مخصوص آن در پکیج محصول موجود است و در صورتیکه جایی باشید به گاز شهری دسترسی نداشته باشید نیز می توانید از کپسول های گاز مسافرتی قابل حمل مایع استفاده کنید که در آن صورت نیز ژیگلور مخصوص آن را باید استفاده کنید. تعویض ژیگلور کاری بسیار آسان است که هر کسی قادر به انجام آن می باشد. حالت سوم استفاده از ذغال است که برای مواقعی مناسب است که شما هیچ دسترسی به گاز شهری یا مایع ندارید! در حالت پلین راه حلی ساده تر نیز پیش پای شما قرار داده که ذغال است. برای استفاده از ذغال لازم است شعله پخش کن را از محفظه اصلی جدا کرده و ذغال هارا درون آن قرار دهید.

 

کباب پز پلین ارزان

 

از ویژگی های برجسته کباب پز پلین ارزان می توانیم به مجهز بودن این محصول به سیخ گردان اتوماتیک اشاره کنیم؛ قطعه ای مکانیکی برقی که هم با باتری کار می کند و هم با برق شهری. در واقع کار این قطعه چرخاندن سیخ های کباب یا جوجه در دو جهت موافق و مخالف عقربه های ساعت با فواصل زمانی منظم است به صورتی که تمامی قسمت های گوشت، مرغ، ماهی،جگر و هر مواد غذایی دیگر که به سیخ قرار دارد کاملا یکنواخت مغز پخت شده و نیازی نداشته باشید خودتان مرتب سیخ ها را بچرخانید. دو تکه فلزی برای استفاده از این قابلیت در پیکج پلین قرار داده شده که یکی برای نگهداشتن دسته سیخ و دیگری قسمت انتهایی سیخ که در شیار مخصوصی جای میگیرد و به واسطه قطعه دوم چرخش سیخ ها انجام می شود. همچنین کار حرکت دادن گیربکس بر عهده موتور برقی محصول انجام می شود. نکته ای که اینجا قابل توجه می باشد این است که موتور اتوماتیک این محصول هم با برق شهری کار می کند و هم باتری معمولی بزرگ سایز D 1/5 ولت که حدود 5 تا 7 ساعت امکان کار با باتری را خواهید داشت زیرا این موتور بهینه شده و مصرف پایینی از باتری دارد پس نگران مسافرت ها و جاهایی که به برق دسترسی ندارید هم نخواهید بود فقط کافیست یک باتری زاپاس همراه داشته باشید.

کباب پز سفری و خانگی دوگانه سوز پلین

 

کباب پز پلین زیر قیمت

 

لوازم جانبی متنوع و بسیار کاربردی که به همراه کباب پز گازی ذغالی پلین ارسال می گردد برای هر مشتری خوشایند است زیرا تمام نیاز او را برای یک سفر دلچسب برطرف می کند. پایه های مخصوص برای تنظیم ارتفاع کباب پز از سطح زمین، بادبزن مخصوص برای داغ کردن ذغال ها، انبر مخصوص برای جابجا کردن ذغال ها، ژیگلور گاز شهری، 7 عدد سیخ کبابی پهن، 7 عدد سیخ جوجه و دستگیره حمل همگی از متعلقات ارسالی این محصول می باشند.
ویژگی قابل حمل بودن این محصول نسبت به دیگر کباب پز ها وزن پایین، حالت چمدانی و چندگانه سوزی آن است. شما می توانید تمامی لوازم جانبی پلین را در محفظه بدنه اصلی قرار داده و درب آن را از دو طرف ببندید به صورتیکه قفل رویی بدنه بسته شود. یک دسته حمل در لوازم جانبی موجود است که لازم است از قبل به بدنه در جای مخصوص خود آن را پیچ نموده باشید. در این حالت می توانید به راحتی دسته را گرفته و کباب پز را با خود حمل کنید. برای مثال از ماشین تا محل نشستن خانواده معمولا فاصله ای است که با وجود این دسته حمل می توانید راحت کباب پز پلین را با خود ببرید.
شعله پخش کن تعبیه شده در کباب پز مه پویا دارای پوشش رنگی لعابدار است که ویژگی لعابدار بودن آن را در برابر گرمای زیاد یا تغییر حالت مقاوم نموده است. علاوه بر این بدنه دور محصول، درب و پایه ها نیز با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده است. ترکیب دو رنگ زیبای مشکی و قرمز در کنار هم زیبایی چشم نوازی را به این محصول بخشیده است. جنس دسته سیخ ها و پیچ پایه ها نیز از باکالیت درجه یک می باشند که کیفیت بالایی دارند.
فراموش نکنید کباب پز پلین دارای 24 ماه گارانتی شرکت تولید کننده (مه پویا) بوده و در صورت هرگونه عدم کارایی صحیح می توانید نسبت به تعویض کالای خود اقدام نمایید. یکی از ویژگی های مهمی که در خرید کالا حائز اهمیت می باشد گارانتی کالاست. برخی کالاها فقط دارای گارانتی 7 روزه تست و عودت وجه می باشند اما در صورت خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی تک سبد علاوه بر گارانتی تحویل سلامت فیزیکی محصول و تست 7 روزه سلامت کالا از گارانتی 2 ساله خود مه پویا و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهید شد.

 

کباب پز پلین مه پویا

 

مونتاژ سریع و سرهم کردن آسان قطعات و راه اندازی کباب پز در کمتر از 3 دقیقه، جداسازی کامل و آسان کلیه قطعات و شتشوی کامل تمامی اجزا به راحتی نیز از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. همچنین اگر از این کباب پز در منزل استفاده کنید زمانیکه بخواهید به سفر بروید نیز می توانید تمامی قطعات آن را از هم جدا کرده و درون محفظه اصلی قرار داده و درب آن را قفل کنید که در این حالت به راحتی درون صندوق عقب خودرو جای می گیرد. در این حالت پلین همراه شما خواهد بود و سفری دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.
در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید محصولی به دست شما خواهد رسید که دارای انواع استاندارد های لازم و ایمنی مورد نیاز بوده و برگه کنترل نهایی قطعات محصول به همراه کلیه لوازم جانبی شامل : پایه ها (4 عدد) - پیچ پایه ها (4 عدد) - دستگیره (1 عدد) - پیچ دستگیره (2 عدد) - شیر گاز - ژیگلور مخصوص گاز شهری (به شیر بسته شده) - ژیگلور مخصوص گاز کپسول - ولوم شیر گاز - بادبزن - گیربکس سیخ گردان - نگهدارنده سیخ ها - اهرم مخصوص نگهدارنده درب ها (2 عدد) - شعله پخش کن - سیخ مخصوص جوجه، کوبیده و ... (14 عدد) - موتور سیخ گردان - لوله برنجی (رابط شیر و شعله پخش کن) که دو سوراخ در طرفین آن جهت مخلوط هوا و گاز بوده و هیچگونه خطری ندارد. - آداپتور به صورت کامل ارسال خواهد شد.

 

کباب پز آگرین

 

و در آخر طریقه مونتاژ و راه اندازی:

  1. ابتدا تمامی قطعات کباب پز را از داخل منقل بیرون بیاورید.
  2. پایه های کباب پز را به طور موازی با پیچ های مخصوص آن کاملاً سفت نمایید.
  3. اهرم مخصوص نگهدارنده درب ها را در جایگاه خود قرار داده به طوری که قسمت بلند اهرم به بدنه کباب پز نصب شود تا در ب ها به صورت افقی قرار گیرد (جهت استفاده های جانبی)
  4. دستگیره را در جایگاه خود قرار داده و با پیچ های مخصوص آن را کاملاً سفت نمایید.
  5. ذغال را به اندازه کافی در داخل منقل قرار داده و آتش ذغال را آماده نمایید به طوری که دود آن کاملاً مرتفع شده باشد.
  6. در صورت استفاده از گاز شهری یا کپسول، شعله پخش کن را در داخل منقل (روی برآمدگی های ایجاد شده در دو طرف عرضی و پایین منقل) قرار داده سپس لوله برنجی مخصوص هدایت گاز که قبلاً به شیر گاز بسته شده را (شماره 5 و 16) از بیرون منقل به شعله پخش کن نصب نمایید.
  7. جهت بستن شیر گاز به منقل حدالامکان از ابزار آچار یا انبردست استفاده نشود. کافیست آن را با دست باز و بسته نمایید. (در صورت استفاده از کپسول گاز ژیگلور مخصوص کپسول را به جای ژیگلور گاز شهری به انتهای شیر ببندید.)
  8. گیربکس و سیخ نگهدار را طبق نقشه مونتاژ در جایگاه خود قرار دهید.
  9. سیخ های آماده شده را جهت طبخ بر روی منقل بعد از آماده شدن آتش ذغال و یا روشن کردن گاز در جایگاه مخصوص سیخ ها قرار دهید.
  10. موتور را روشن کرده و در قسمت بیرونی گیربکس (در جایگاه مخصوص خود) طبق نقشه قرار دهید. جهت جلوگیری از سوختگی و مغز پخت شدن جوجه و کباب، شعله را در وضعیت متوسط قرار دهید.
  11. بعد از طبخ کامل موتور را از جایگاه خود در آورده و خاموش نمایید.

توجه: در صورت کار نکردن یا ضعیف بودن موتور از سالم بودن باطری اطمینان حاصل فرمایید.

 

کباب پز 7 نفره

 

نکته آخر ایمنی:

  • کباب پز را حدالامکان در جای مسطح قرار دهید.
  • کباب پز را در فضای بسته مورد استفاده قرار ندهید.
  • موتور را در صورت داغ بودن منقل در داخل آن قرار ندهید.
  • جهت استفاده از هر گونه کپسول گاز حتما از رگلاتور کم فشار و استاندارد استفاده شود.
  • جهت استفاده از کپسول گاز و یا گاز شهری از ژیگلور مخصوص استفاده کنید.
  • قبل از روشن نمودن گاز اول کبریت یا فندک را روشن کرده و بعد شیر گاز را باز کنید.

برای خرید این محصول بر روی دکمه خرید زیر کلیک کنید تا وارد صفحه محصول شوید:

خرید محصول