attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001318

Tire Shaped Mini Tool Kit 25 PCS

جعبه ابزار طرح تایر دارای 25 قطعه کاربردی برای استفاده در ماشین و منزل است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. درون این جعبه ابزار تعداد 6 عدد پیچ گوشتی با سایز های مختلف، آچار باکس با سری مخصوص ، سیم چین، دم باریک، 4 عدد سری پیچ گوشتی 4 سو، 2 عدد سری پیچ گوشتی 2 سو، 3 عدد سری پیچ گوشتی ستاره ای، یک عدد سری آداپتور و 4 عدد سری آچار بکس (7، 8، 9 و 10 میلی متری) می باشد.

ابعاد این جعبه تایر مانند 16*16*5.5 سانتی متر و وزن آن 590 گرم می باشد که بسیار جمع و جور بوده و به راحتی هم درون صندوق عقب ماشین و هم در منزل جای داده می شود. جنس بدنه از پلاستیک فشرده و درجه یک ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد. طراحی قالب های درون جعبه باعث شده ابزار ها محکم سرجای خود قرار بگیرند و همیشه مرتب باشند.

مشخصات کلی محصول

نوع کیف ابزار
مدل Tire Shaped Mini Tool Kit 25 PCS
ابعاد 16*16*5.5 سانتی متر
وزن 590 گرم
جنس بدنه پلاستیک ، ابزار ها از فلز ضد زنگ و مواد اولیه مرغوب
کاربرد در ماشین و خانه

مشخصات فنی محصول

پیچ گوشتی دارای تعداد 6 عدد پیچ گوشتی با سایز های مختلف
انبر دست -
دم باریک دارای یک عدد دم باریک
سیم چین دارای یک عدد سیم چین
آچار باکس دارای یک عدد آچار باکس با رابط مخصوص
متر -
سری 2 سو دارای 2 عدد سری 2 سو
سری 4 سو دارای 4 عدد سری 4 سو
سری ستاره ای دارای 3 عدد سری ستاره ای
سری آداپتور دارای 1 عدد سری Adapter
سری آچار باکس 4 عدد سری آچار بکس (7، 8، 9 و 10 میلی متری)
چکش -

دیگر مشخصات

سایر مشخصات

جعبه ابزار طرح تایر دارای 25 قطعه کاربردی برای استفاده در ماشین و منزل است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. ابزار هایی که درون این جعبه جاگذاری شده اند تقریباً اکثر موارد مورد نیاز برای تعمیرات را دارند و لازم نیست از پیچ گوشتی ها و ابزارهای دیگر استفاده کنید. به راحتی آن را با خود حمل کنید و در مسافرت ها به همراه داشته باشید.

 

جعبه ابزار 25 قطعه

 

درون این جعبه ابزار تعداد 6 عدد پیچ گوشتی با سایز های مختلف، آچار باکس با سری مخصوص ، سیم چین، دم باریک، 4 عدد سری پیچ گوشتی 4 سو، 2 عدد سری پیچ گوشتی 2 سو، 3 عدد سری پیچ گوشتی ستاره ای، یک عدد سری آداپتور و 4 عدد سری آچار بکس (7، 8، 9 و 10 میلی متری) می باشد.

 

جعبه ابزار 25 قطعه طرح تایر

 

ابعاد این جعبه تایر مانند 16*16 سانتی متر و وزن آن 590 گرم می باشد که بسیار جمع و جور بوده و به راحتی هم درون صندوق عقب ماشین و هم در منزل جای داده می شود. جنس بدنه از پلاستیک فشرده و درجه یک ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد. طراحی قالب های درون جعبه باعث شده ابزار ها محکم سرجای خود قرار بگیرند و همیشه مرتب باشند.

 

جعبه ابزار طرح تایر

در مورد این محصول نظردهید