خرید عمده انواع میناکاری اصفهان مستقیم از تولید کننده

ما بازار میناکاری اصفهان را به خانه های شما آورده ایم تا بدون نیاز به حضور در اصفهان و یا پیدا کردن عرضه کننده های مناسب برای خرید عمده و تکی، سفارش میناکاری عمده و تکی خود را ثبت نمایید. شاید برای شما تعجب آور باشد که قیمت های موجود در سایت از آن چه شما در بازار جستجو می نمایید کمتر است!!! دلیل آن البته عرضه مستقیم از کارگاههای تولیدی صنایع دستی مرتبط با فروشگاه می باشد تا با خیالی آسوده سفارش خود در هر تعداد و با هر کیفیت و یا شرایطی را با ما در میان گذاشته و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

 

فروشگاه-میناکاری

 

اصفهان این شهر زیبا و دل انگیز، با زیبایی مسحور کننده همیشه پذیرای انواع گردشگران داخلی و خارجی بوده و هست. اما علاوه بر آثار باستانی و مکان های دیدنی، هنر دست هنرمندان این مرز و بوم زبانزد خاص و عام بوده است. به همین دلیل معمولا هر مسافر عزیزی که به اصفهان می آید، یکی از لذت های به یاد ماندنیش قدم زدن در بازار اصفهان و دیدن این همه آثار زیبا و یا خرید هدیه ای هنری برای عزیزان است.

حتی اگر در حال حاضر شرایط آمدن به اصفهان و بازدید از صنایع دستی آن را ندارید، ناراحت نباشید، با ما همراه باشید و میناکاری های تولید دستی شهر اصفهان را در خانه های خود مشاهده نمایید  و در صورت لزوم، آن چه را می پسندید به ما سفارش داده و در هر آدرسی که تمایل دارید دریافت نمایید.

 

 

بازار-میناکاری-اصفهان

 

یکی از بزرگترین خدمات فروشگاه اینترنتی تک سبد، عرضه خرید عمده میناکاری در سراسر کشور با شرایط عالی و ویژه می باشد. قیمت ها واقعا عالی بوده به صورتی که در صورت حضور در اصفهان هم شاید امکان دستیابی به چنین قیمت هایی نداشته باشید و دلیل آن هم سیاست های فروشگاه ما در جهت حمایت از تولید ملی و عرضه مستقیم از هنرمند بدون واسطه می باشد.

 

 

خرید-عمده-میناکاری

 

 

 

در صورت نیاز به مشاوره، حتما با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های رایگان و بدون چشمداشت همکاران ما در قسمت خرید عمده بهره مند شوید.

 

 

 

سوالات متداول:

1- از چه تعدای به بالا، سفارش شما عمده به حساب می آید؟

از تعداد ده عدد به بالا سفارش شما عمده محسوب می گردد و مشمول شرایط خرید عمده به حساب می آید.

 

2- آیا امکان دریافت حضوری کالا وجود دارد؟

اگر چه میناکاری ها دقیقا بر طبق سفارش شما و با ضمانت ما به آدرس مورد نظرتان ارسال می گردد و نیاز به زحمت حضور در محل نیست، اما در صورت سفارش عمده می توانید در محل حضور پیدا نموده و کالای خود را دریافت نمایید. البته برای خرید تکی امکان خرید حضوری به هیچ وجه وجود ندارد.

 

3- شرایط و نحوه ارسال به چه صورتی می باشد؟

پس از دریافت سفارش عمده و بررسی شرایط و نحوه پرداخت به صورت تلفنی، خرید عمده شما بدون هزینه ارسال و به صورت رایگان به هر آدرسی که تمایل داشته باشید ارسال می گردد.

 

4- آیا امکان درج لوگو و آرم بر روی میناکاری ها وجود دارد؟

بله، در صورتی که تمایل دارید لوگو یا نام شما در قسمت پشت و یا کف میناکاری ها چاپ گردد حتما به ما اطلاع دهید تا در صورت لزوم به تولید کننده اطلاعات لازم داده شود.

 

5- آیا میناکاری ها برای هدایای تبلیغاتی مناسب هستند؟

یکی از بیشترین عرضه هایی که تا کنون فروشگاه تک سبد داشته، استفاده از میناکاری به عنوان هدیه تبلیغاتی است، هدیه ای که همیشه ماندگار بوده و همواره یادآور نام شما خواهد بود. بر اساس میزان هزینه ای که قادر به انجام آن هستید، پیشنهاد هایی برای شما داریمو نکته قابل توجه دیگر امکان استفاده از پلاک های تبلیغاتی زیبا بر روی آن هاست. البته در صورت سفارش با تعداد بالا ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

 

6- نحوه اعتماد سازی بین مشتری و فروشگاه به چه صورت است؟

فروشگاه بزرگ تک سبد با سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت درخشان، دارای نماد اعتماد ملی است، به این معنی که تمام مشخصات، اطلاعات و شماره حساب ها در وزارت صنعت و معدن ثبت شده و کلیه فعالیت ها قابل پیگیری است. بنا بر سابقه چندین ساله بدون هچ مشکل و نماد اعتماد ملی خود زمینه ساز اعتماد می باشد.

 

7- نحوه محاسبه قیمت به چه صورت است؟

دقت داشته باشید که قیمت های موجود در سایت، قیمت خرید تکی می باشند و برای دریافت قیمت عمده باید با ما تماس بگیرید، قیمت ها بر اساس تعداد سفارشی و کالای مورد نظر شما با بیشترین تخفیف ممکن محاسبه می گردد.

 

 

******خرید عمده میناکاری بدوم هزینه پستی و یا هزینه ارسال ******

 

 

عمده-میناکاری

 

بارگیری و بسته بندی محصولات توسط خود ما و ما با دقت هر چه تمام تر انجام می گیرد تا خرید عمده میناکاری شما بدون هیچ نقصی به دست شما برسد و ان شاءالله همکاری های بین دو طرف ادامه داشته باشد.

 

میناکاری-عمده

 

 

 

 

میناکاری-اصفهان-عمده

 

 

 

*تصاویر محصولات میناکاری در استودیو تک سبد تهیه شده و کاملا واقعی هستند*

قیمت های مشاهده شده، قیمت خرید تکی بوده و برای اطلاع از قیمت عمده حتما با ما تماس بگیرید

اگر برای خرید با تعداد بالا اثری مد نظر شماست که در تصاویر نیست به ما اطلاع دهید تا آن را در بین تولید کنندگان پیدا نموده و به شما اطلاع دهیم