به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001368

Universal Car Steering Wheel Mobile Phone Socket Holder

پایه نگهدارنده موبایل روی فرمان خودرو این امکان را به راننده می دهد که بدون نیاز به گرفتن گوشی موبایل با دست ها و با تمرکز و ایمنی بیشتری در مواقع ضروری از موبایل خود استفاده نموده و تماس های خود را پاسخ دهد. این استند به راحتی بر روی فرمان تمامی ماشین ها حتی با وجود روکش قابل نصب بوده و دارای فک نگهدارنده قابل تنظیم تا 7.5 سانتی متر با سایز گوشی شما می باشد. لبه های گیره های آن از جنس سیلیکون نرم و انعطاف پذیر بوده و شیارهایی روی آن ها طراحی شده که از سر خوردن گوشی در اثر تکان های ماشین جلوگیری می نماید.
نصب آسان و استفاده راحت این محصول را به یک ابزار بسیار کاربردی برای هر ماشینی تبدیل کرده است. از دیگر قابلیت های هولدر فرمانی می توان به نصب آن بر روی فرمان دوچرخه و موتور نیز اشاره نمود. همچنین علاوه بر موبایل، وسایل دیگر مثل ریموت کنترل را نیز می توان درون آن قرار داد تا دم دست راننده باشد. حداکثر میزان باز شدن دهانه فک نگهدارنده هولدر 7.5 سانتی متر و حداقل 5 سانتی متر می باشد.

مشخصات کلی محصول

برند و مدل بدون برند
نوع نگهدارنده کمر بندی
ابعاد دارای فک نگهدارنده سایز 5 تا 7.5 سانتی متر
وزن -
رنگ مشکی - قرمز
جنس پلاستیک و سیلیکون نرم
قابل استفاده برای انواع موبایل، آیپاد، GPS، ریموت کنترل و ...
متعلقات یک عدد هولدر
سایر توضیحات قابل نصب بر روی انواع فرمان ماشین، موتور، دوچرخه - گیره محکم و دسترسی آسان

پایه نگهدارنده موبایل روی فرمان خودرو این امکان را به راننده می دهد که بدون نیاز به گرفتن گوشی موبایل با دست ها و با تمرکز و ایمنی بیشتری در مواقع ضروری از موبایل خود استفاده نموده و تماس های خود را پاسخ دهد.

 

هولدر موبایل ماشین

 

یکی از اصلی ترین دلایل تصادفات عدم تمرکز راننده در زمان استفاده از گوشی موبایل، یا افتادن موبایل زیر صندلی و حواس پرتی راننده در حین رانندگی می باشد.

 

نگهدارنده موبایل روی فرمان

 

این استند به راحتی بر روی فرمان تمامی ماشین ها حتی با وجود روکش قابل نصب بوده و دارای فک نگهدارنده قابل تنظیم تا 7.5 سانتی متر با سایز گوشی شما می باشد.

 

هولدر نگه دارنده برای فرمان ماشین

 

بنابراین به راحتی بدون نیاز به گرفتن موبایل در دست و یا افتادن آن می توانید جلوی روی خود موبایل را روی هولدر داشته باشید و در صورت نیاز با کم ترین حواس پرتی از آن استفاده کنید.

 

هولدر موبایل برای خودرو

 

هولدر کمربندی این قابلیت را دارد که کاملاً به دور فرمان ماشین قفل شده و مشابه سایر هولدر های مکشی امکان افتادن یا سر خوردن آن وجود ندارد. لبه های گیره های آن از جنس سیلیکون نرم و انعطاف پذیر بوده و شیارهایی روی آن ها طراحی شده که از سر خوردن گوشی در اثر تکان های ماشین جلوگیری می نماید.

 

خرید هولدر موبایل برای ماشین

 

نصب آسان و استفاده راحت این محصول را به یک ابزار بسیار کاربردی برای هر ماشینی تبدیل کرده است. از دیگر قابلیت های هولدر فرمانی می توان به نصب آن بر روی فرمان دوچرخه و موتور نیز اشاره نمود.

 

نگهدارنده موبایل بر روی فرمان ماشین

 

همچنین علاوه بر موبایل، وسایل دیگر مثل ریموت کنترل را نیز می توان درون آن قرار داد تا دم دست راننده باشد. حداکثر میزان باز شدن دهانه فک نگهدارنده هولدر 7.5 سانتی متر و حداقل 5 سانتی متر می باشد.

 

قیمت هولدر موبایل برای ماشین

 

جنس این گیره از پلاستیک مقاوم و سیلیکون نرم می باشد. رنگ آن نیز قرمز مشکی بوده و با انواع تودوزی ماشین ها هماهنگی دارد. کمربند هولدر از جنس سیلیکون بوده بنابراین به راحتی به واسطه حالت کششی که دارد بر روی هر فرمانی با سایز های مختلف قابل نصب می باشد. 

 

نگهدارنده موبایل برای لپ تاپ

در مورد این محصول نظردهید