attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :1022128

Quick Chopping and mixing

خرد کن همه کاره دستی طرح نوین  Quick Chopping and mixing یک محصول ضروری و بسیار کاربردی برای هر آشپزخانه ای می باشد. این خرد کن کارهایی از جمله جداسازی زرده از سفیده تخم مرغ، همزن و مخلوط کن، خشک کردن و آبگیری میوه و سبزیجات و اصلی ترین کار یعنی خرد کردن را به خوبی انجام می دهد. این محصول هیچ نیازی به برق و باتری نداشته و به راحتی با کمک دست و چرخاندن دستگیره اهرمی شروع به کار می کند. با کمک خردکن همه کاره دستی  2018 دیگر در زمان خرد کردن پیاز چشم هایتان نمی سوزد و دست هایتان نیز بوی پیاز نمی گیرد. این وسیله کاربردی به راحتی این کار را در چند ثانیه با تیغه های تیز و برنده استیل خود انجام می دهد. روی در این محصول قسمتی برای جداسازی زرده از سفیده تخم‌مرغ تعبیه شده که با شکستن تخم‌مرغ، قسمت زردی روی قسمت بالا باقی‌ مانده و سفیدی به داخل کاسه سر خواهد خورد. همزن پلاستیکی را به راحتی جای تیغه ها قرار دهید و هر موادی را باهم مخلوط کنید. رنگ اصلی بدنه شفاف و سفید و دسته ها و سری ها دارای رنگ بندی هستند که به صورت رندوم ارسال می گردد.

مشخصات فنی محصول

برند نوین
ابعاد 12*25 سانتی متر
وزن حدود650 گرم
جنس بدنه پلاستیک
جنس تیغه استیل ضد زنگ
رنگ دارای رنگ بندی متنوع
کارایی خرد کن، مخلوط کن، هم زن، جدا کن زرده از سفیده تخم مرغ، خشک کن و آب مرکبات گیری
متعلقات 2عدد دسته اهرمی، 1ظرف پلاستیکی شفاف، سبد، ظرف جداکن زرده تخم مرغ، تیغه استیل 3 تایی، همزن، درب ظرف، واشر و صفحه مخصوص آب مرکبات گیری
سایر ویژگی ها محصولی با کیفیت ، کاملاً دستی و بدون نیاز به برق و باتری

خرد کن دستی آشپزخانه دارای 3 تیغه داسی شکل بسیار تیز می باشد که قادر است سبزیجات مختلف مانند گوجه فرنگی، پیاز، کلم و ... را به راحتی و به صورت یک دست خرد کند. استفاده از دستگاه خرد کن دستی بسیار ساده است تنها کافیست مواد مورد نظر را درون محفظه شفاف و مقاوم دستگاه بیاندازید و تیغه ها را با استفاده از دستگیره چرخشی قرار گرفته بر روی درب خرد کن به چرخش در آورید تا در عرض زمانی اندک مواد را به صورت خرد شده تحویل بگیرید.

 

خرد کن همه کاره دستی نوین

 

این کار نیازی به استفاده از چاقو های آشپزخانه نداشته که در نتیجه دست های شما نیز در معرض خطر آسیب چاقو نخواهند بود. شما می توانید سبزیجات خرد شده داخل خرد کن را به صورت مستقیم وارد ظرف غذای اصلی خود کنید و برای این کار کافیست درب ظرف را باز کنید و به آرامی تیغه ها را بردارید. کارایی این محصول به خرد کردن فقط منتهی نمی شود و می توانید از این دستگاه برای کار های دیگری نیز استفاده کنید.

همراه دستگاه خرد کن دستی آشپزخانه یک سبد نیز می باشد که از آن به عنوان خشک کن سبزیجات جهت ماندگاری بیشتر می توان استفاده نمود. برای این کار کافیست تیغه ها را بردارید و سبد را داخل محفظه بگذارید سپس سبزیجات شسته شده را درون آن بریزید و درب ظرف را ببندید. حالا دستگیره تعبیه شده بر روی درب دستگاه را بچرخانید تا با حرکت چرخشی سبد داخل ظرف، آب سبزیجات شسته شده از آنها جدا شود. ویژگی دیگر خرد کن دستی امکان استفاده به عنوان مخلوط کن نیز می باشد. همراه خرد کن یک همزن هم قرار دارد که می توانید با جایگزین کردن آن به جای تیغه های دستگاه به سادگی خرد کن را به مخلوط کن دستی تبدیل کنید. به همین راحتی می توانید برای درست کردن غذاهای مختلف، کیک، شیرینی و ... استفاده کنید.

 

خرد کن همه کاره novin

 

در واقع شما با خرید این خرد کن همه کاره یک محصول با چندین کارایی ضروری در آشپزی روزانه را یکجا خریداری کرده اید. از دیگر ویژگی های این محصول امکان جداسازی زرده از سفیده تخم مرغ است که بر روی درب دستگاه ابزار آن تهیه شده است. این ابزار شبیه به قاشقی است که اطراف آن شیار هایی به منظور خارج شدن سفیده تخم مرغ تعبیه شده است. محصولی با طراحی و کارایی بسیار عالی که قادر است هر آنچه شما نیاز دارید را انجام دهد.

خرد کن همه کاره دستی آشپزخانه  Quick Chopping and mixing یک محصول ضروری و بسیار کاربردی برای هر آشپزخانه ای می باشد. این خرد کن کارهایی از جمله جداسازی زرده از سفیده تخم مرغ، همزن و مخلوط کن، خشک کردن و آبگیری میوه و سبزیجات و اصلی ترین کار یعنی خرد کردن را به خوبی انجام می دهد. این محصول هیچ نیازی به برق و باتری نداشته و به راحتی با کمک دست و چرخاندن دستگیره اهرمی شروع به کار می کند.

 

خرد کن دستی نوین

 

با کمک خردکن همه کاره دستی Novin دیگر در زمان خرد کردن پیاز چشم هایتان نمی سوزد و دست هایتان نیز بوی پیاز نمی گیرد. این وسیله کاربردی به راحتی این کار را در چند ثانیه با تیغه های تیز و برنده استیل خود انجام می دهد. روی در این محصول قسمتی برای جداسازی زرده از سفیده تخم‌مرغ تعبیه شده که با شکستن تخم‌مرغ، قسمت زردی روی قسمت بالا باقی‌ مانده و سفیدی به داخل کاسه سر خواهد خورد. همزن پلاستیکی را به راحتی جای تیغه ها قرار دهید و هر موادی را باهم مخلوط کنید.

با همزن دو طرفه این محصول می توانید تخم مرغ، مایعات، مواد کیک و ... که نیاز به مخلوط شدن و هم خوردن دارند را مخلوط کنید. سبد آبگیری این محصول باعث می شود پس از شستشوی میوه و سبزیجات با قرار دادن آن ها در سبد و چرخاندن اهرم

 

خرد کن و مخلوط کن دستی نوین

 

برای هم زدن تخم‌مرغ می‌توان تیغه‌ها را برداشته و همزن دوطرفه پلاستیکی را جایگزین کرد و با چرخاندن اهرم، مواد داخل کاسه را به راحتی با هم مخلوط کرد. وجود سبد در این وسیله برای آبگیری میوه و سبزی‌ها است که با چرخاندن اهرم سریع‌تر آب حاصل از شست‌وشو را از دست می‌دهند.

  • طراحی و کارایی فوق العاده
  • دارای همزن
  • خرد کن سبزیجات و میوه جات یکدست و سریع
  • آبگیر یا سبد خشک کن میوه و سبزیجات
  • جدا کننده سفیده و زرده تخم مرغ بر روی درب
  • طراحی و کارایی بسیار عالی
  • سهولت در شستشو
  • قابل استفاده به عنوان مخلوط کن دستی
  • دارای تیغه سه تایی بسیار تیز

یکی از ابزار های خوب و کار آمد در آشپزخانه پفیلا ساز خانگی است که دارای کارایی بسیار بالایی است و می تواید به راحتی تنقلات سالم و بهداشتی را در خانه برای خود و کودکانتن تولید نمایید.

آنیا ع

سلام خسته نباشید
کی موجود میشه؟
من میخوام بخرمش هر چه زودتر اگه ممکنه موجودش کنید
با تشکر

99/02/08 09:43

در مورد این محصول نظردهید