attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :2501162

Electric Heating Lunch Box HL-L300

ظرف غذای برقی لانچ باکس مدل HL-L300 lunch box electric mess محصولی بسیار کاربردی و جالب است که در زمانی کوتاه غذا را گرم می کند بدون آنکه بسوزد یا بوی بد بگیرد. کاربرد اصلی این ظرف غذای حرارتی برای کارمندان یا کسانی است که فرصت کافی برای ماندن در آشپزخانه را ندارند. ظرف خورشت یا سالاد، قاشق مخصوص و کابل برق از متعلقات همراه این محصول هستند.

جنس بدنه آن از پلاستیک درجه یک می باشد که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. ابعاد ظرف 247*115*180 میلی متر و گنجایش آن 1.5L است که برای غذای یک نفر مناسب است. درون بدنه اصلی امکان قرار دادن ظرف خورشت نیز قرار داده شده است. ولتاژ دستگاه 110~240V با فرکانس 50Hz و توان 40W می باشد. این محصول مناسب استفاده خانواده ها، ادارات، شرکت ها و ... می باشد. درب ظرف از 4 طرف به صورت محکم روی بدنه قفل شده و دستگیره روی درب به راحتی امکان حمل ظرف را فراهم میکند.

مشخصات کلی محصول

برند Lunch Box
مدل HL-L300
نوع برقی حرارتی
جنس پلاستیک درجه یک
وزن 514 گرم
ابعاد 247*115*180 میلی متر

مشخصات فنی محصول

گنجایش ظرف 1.5L
ولتاژ 110V~240V با فرکانس 50Hz
توان 40W
منبع تغذیه برق شهری
طول سیم حدود 80 سانتی متر
قابلیت تنظیم حرارت ندارد
قابلیت شستشو دارد
متعلقات ظرف کوچک خورشت یا سالاد، قاشق همراه، کابل و دفترچه راهنما

ظرف غذای برقی لانچ باکس مدل HL-L300 lunch box electric mess محصولی بسیار کاربردی و جالب است که در زمانی کوتاه غذا را گرم می کند بدون آنکه بسوزد یا بوی بد بگیرد. کاربرد اصلی این ظرف غذای حرارتی برای کارمندان یا کسانی است که فرصت کافی برای ماندن در آشپزخانه را ندارند. ظرف خورشت یا سالاد، قاشق مخصوص و کابل برق از متعلقات همراه این محصول هستند.

 

ظرف غذای برقی لانچ باکس

 

جنس بدنه آن از پلاستیک درجه یک می باشد که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. گنجایش ظرف 1.5L بوده و برای غذای یک نفر مناسب است. درون بدنه اصلی امکان قرار دادن ظرف خورشت نیز قرار داده شده است. ولتاژ دستگاه 110~240V با فرکانس 50Hz و توان 40W می باشد. این محصول مناسب استفاده خانواده ها، ادارات، شرکت ها و ... می باشد. درب ظرف از 4 طرف به صورت محکم روی بدنه قفل شده و دستگیره روی درب به راحتی امکان حمل ظرف را فراهم میکند.

 

ظرف گرم کن غذا لانچ باکس

 

معمولاً گرم کردن غذا زمان زیادی نمی برد اما مواقعی که سرتان شلوغ است یا خسته اید بهترین گزینه داشتن ظرف غذایی است که به صورت خودکار غذا را در زمانی کوتاه گرم کند بدون آنکه غذا بسوزد یا بوی بد بگیرد. طراحی زیبا و چشم نواز این محصول آن را برای انواع دکوراسیون ها مناسب ساخته و رنگ بندی شاد و زیبایی نیز دارد.

 

ظرف غذای حرارتی

 

ظرف غذای لانچ باکس بدون نیاز به اجاق گاز یا ماکروویو کار می کند و نباید آن را روی شعله یا درون فر قرار دهید. کافیست پس از قرار دادن غذا درون ظرف درب آن را ببندید و کابل برق را به پریز برق وصل کنید.

 

ظرف غذا لانچ باکس

 

بسته به دمای محیط و میزان سرد بودن غذا زمانی بین 15 تا 30 دقیقه لازم است تا غذا به خوبی گرم شود پس توصیه می شود قبل از وقت نهار ظرف غذای خود را از یخچال خارج کنید تا دمای ملایمی داشته باشد و پس از روشن کردن دستگاه زودتر غذا گرم شود.

 

ظرف غذای برقی Lunch Box

 

این محصول دارای رنگ بندی متنوع به رنگ های آبی، سبز، صورتی و قرمز بوده که در صورت عدم موجودی تمامی رنگ ها، یک رنگ به صورت رندوم ارسال خواهد شد. مصرف برق این محصول بسیار کم بوده و در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار دارد. در زمان کار هیچ صدایی تولید نمی کند و بسیار سبک و جمع و جور است.

 

ظرف غذای برقی حرارتی لانچ باکس

 

کلاهک رنگی قرار گرفته در مرکز درب را می توانید با فشار یک انگشت برعکس نمایید تا محفظه های خروج هوای آن باز شوند. در این صورت بخار اضافی داخل دستگاه نیز خارج می گردد. یک قاشق با اندازه متوسط نیز برای مواقعی که قاشق غذا خوری در دسترس شما نیست در محفظه ای کوچک روی درب محصول جای داده شده است.

 

لانچ باکس حرارتی

در مورد این محصول نظردهید