attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :1001170

Canon LENS CUP

لیوان طرح لنز دوربین کانن با درب شیشه ای Canon LENS CUP مدل EF 24-105mm یک ماگ فانتزی شبیه به لنز دوربین های کنون می باشد. درب این لیوان دقیقاً شبیه به عدسی دوربین بوده اما از جنس پلاستیک شفاف طرح شیشه می باشد و پیچی با واشر مخصوص جهت نشت مایعات درون ماگ می باشد. بدنه دو جداره با لایه خلا تعبیه شده در طراحی آن موجب حفظ دمای نوشیدنی سرد یا گرم در لیوان شده است. جنس بدنه داخلی استیل ضد زنگ، روکش خارجی از مواد ABS و سیلیکون ساخته شده است.

لیوان به راحتی قابل شستشو بوده و حدود 400 میلی لیتر نیز ظرفیت دارد. رعایت جزئیات لنز واقعی این محصول را به بهترین هدیه برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی تبدیل کرده است. وزن این لیوان فقط 189 گرم و ابعاد آن 8*14 سانتی متر بسیار خوش دست می باشد. ویدیو محصول جنبه تبلیغاتی داشته و ممکن است تفاوت هایی جزئی با نمونه ارسالی داشته باشد.

مشخصات فنی محصول

نوع لیوان طرح لنز دوربین
برند طرح کانن Canon
مدل EF 24-105mm طرح درب شیشه ای مشابه عدسی
جنس بدنه بیرونی روکش خارجی از مواد ABS و سیلیکون
جنس پوشش داخلی استیل ضد زنگ
ابعاد 8*14 سانتی متر
نوع درب پیچی با واشر ضد نشت
وزن 189 گرم
ظرفیت لیوان 400 میلی لیتر
عایق دما دارای لایه دو جداره جهت حفظ دمای مایعات درون لیوان
سایر توضیحات قابل شستشو، طراحی 99% مشابه لنز دوربین کانن ، بهترین هدیه برای علاقمندان به هنر عکاسی و عکاسان

این روز ها استفاده از لیوان های فانتزی که با نام ماگ شناخته می شوند در میان مردم به خصوص کارمندان و افراد شاغل بیشتر رواج یافته است. ماگ ها مدل ها و اندازه های مختلفی دارند و عمده تفاوت آن ها با لیوان های معمولی شکل های خاصی است که دارند. برای مثال ماگ طرح لنز که در اینجا مشاهده می کنید دقیقاً مشابه لنز دوربین های کانن Canon طراحی و ساخته شده است.

 

لیوان طرح لنز دوربین درب شیشه ای

 

این ماگ دوست داشتنی شامل دارای بیشتر خصوصیات لنز های واقعی بوده و تفاوت اصلی آن با لیوان لنزی قدیمی درب طرح شیشه ای آن است که از پلاستیک درجه یک شفاف ساخته شده و ساختاری دقیقاً مشابه به عدسی لنز دوربین کانن دارد. درب این لیوان از نوع پیچی بوده و دارای واشر ضد نشت مخصوص نیز می باشد.

 

لیوان طرح لنز

 

ماگ طرح لنز کانن یک هدیه بسیار دوست داشتنی برای عکاسان، هنرمندان، علاقمندان به عکس و عکاسی و کلیه کسانی است که در این حیطه هنری فعالیت دارند و یا علاقمند می باشند. این ماگ علاوه بر جنبه دکوری و تزئینی که دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای لایه دوجداره داخلی از جنس استیل می باشد.

 

لیوان لنزی درب شیشه ای

 

لیوان طرح لنز دوربین کانن با درب شیشه ای Canon LENS CUP مدل EF 24-105mm یک ماگ فانتزی شبیه به لنز دوربین های کنون می باشد. درب این لیوان دقیقاً شبیه به عدسی دوربین بوده اما از جنس پلاستیک شفاف طرح شیشه می باشد و پیچی با واشر مخصوص جهت نشت مایعات درون ماگ می باشد.

 

لیوان طرح لنز دوربین کانن با درب شیشه ای مشابه عدسی

 

بدنه دو جداره با لایه خلا تعبیه شده در طراحی آن موجب حفظ دمای نوشیدنی سرد یا گرم در لیوان شده است. جنس بدنه داخلی استیل ضد زنگ، روکش خارجی از مواد ABS و سیلیکون ساخته شده است.

 

لیوان لنزی کانن

 

لیوان به راحتی قابل شستشو بوده و حدود 400 میلی لیتر نیز ظرفیت دارد. رعایت جزئیات لنز واقعی این محصول را به بهترین هدیه برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی تبدیل کرده است. وزن این لیوان فقط 189 گرم و ابعاد آن 8*14 سانتی متر بسیار خوش دست می باشد.

در مورد این محصول نظردهید