attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :2001240

Skeleton Head Fidget Spinner

فیجت اسپینر فلزی 3 پره طرح سر اسکلت Skeleton Head Fidget Spinner یک اسپینر جوان پسند با طرحی خاص برای افرادی با سلیقه ی خاص می باشد. این فیجت اسپینر با وزن تنها 60 گرم یکی از پرسرعت ترین اسپینر های موجود در بازار است که به مدت 4 الی 5 دقیقه زمان چرخش داشته و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد این اسپینر 4 دقیقه چرخید که در ثانیه های آخر سرعت کمی داشت. ابعاد اسپینر فلزی اسکلت 6 در 1 سانتی متر می باشد که یکی از خوش دست ترین اسپینر هایی است که تا به حال تست کرده ایم.

فیجت اسپینر 3 پره طرح سر اسکلت دارای یک جعبه فلزی مستیطیل شکل بسیار شکیل است که آن را به یک گزینه خوب برای هدیه دادن تبدیل کرده. این اسپینر علاوه بر جنبه سرگرمی دارای خاصیت کاهنده استرس، ضد اضطراب ، تخلیه کننده عصبی، آرامش دهنده و افزاینده تمرکز اعصاب می باشد. 

فیجت اسپینر فلزی 3 پره طرح سر اسکلت Skeleton Head Fidget Spinner یک اسپینر جوان پسند با طرحی خاص برای افرادی با سلیقه ی خاص می باشد. این فیجت اسپینر با وزن تنها 60 گرم یکی از پرسرعت ترین اسپینر های موجود در بازار است که به مدت 4 الی 5 دقیقه زمان چرخش داشته و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد این اسپینر 4 دقیقه چرخید که در ثانیه های آخر سرعت کمی داشت.

فیجت اسپینر فلزی طرح اسکلت

ابعاد اسپینر فلزی اسکلت 6 در 1 سانتی متر می باشد که یکی از خوش دست ترین اسپینر هایی است که تا به حال تست کرده ایم. فیجت اسپینر 3 پره طرح سر اسکلت دارای یک جعبه فلزی مستیطیل شکل بسیار شکیل است که آن را به یک گزینه خوب برای هدیه دادن تبدیل کرده. این اسپینر علاوه بر جنبه سرگرمی دارای خاصیت کاهنده استرس، ضد اضطراب ، تخلیه کننده عصبی، آرامش دهنده و افزاینده تمرکز اعصاب می باشد. 

فیجت اسپینر فلزی 3 پره

ویژگی های برجسته فیجت اسپینر فلزی 3 پره طرح سر اسکلت:

جنس بدنه استیل ضد زنگ درجه 1

دارای بلبرینگ skf اصل روان و بی صدا

دکمه مرکزی فلزی پیچی قابل تعویض

3 پره به طرح سر اسکلت

میانگین زمان چرخش اسپینر 3.5 الی 4.5 دقیقه

وزن بدنه 60 گرم

ابعاد اسپینر 6 در 1 سانتی متر

دارای جعبه فلزی کادویی شکیل

یک اسپینر خفن تمام عیار برای افراد خاص

فیجت اسپینر 3 پره اسکلت

فیجت ها ابزارهایی هستند که در زمان کار با آن ها انرژی منفی اضافی درونی بدن را تخلیه نموده، حس آرامش و تمرکز در فرد ایجاد می کنند و از استرس و اضطراب می کاهند. نوع چرخشی فیجت ها به اسپینر معروف هستند که مدل های مختلفی از جمله 2 پره، 3 پره ، 5 پره و ... وجود دارد مثل همین اسپینر دراگون که مدل 3 پره با بدنه فلزی سبک می باشد. در زمان کار با اسپینر مغز شما سرگرم شده و از افکار منفی دور می گردد بدین جهت کم کم آرامش و تمرکز در فرد شکل می گیرد به این صورت که حتی توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده است.

اسپینر فلزی سه پره طرح اسکلت

در مورد این محصول نظردهید