attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :2001226

Metal Fidget Spinner

فیجت اسپینر فلزی طرح دار یک مدل اسپینر تزیئینی می باشد که به رنگ آبی متالیک بسیار زیبا با دکمه طلایی رنگ بوده که در زمان چرخش زیبایی چشم نوازی را در بر خواهد داشت. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل بوده که بسیار روان می چرخد و به همین دلیل مدت زمان چرخش این اسپینر بین 2 تا 4 دقیقه نسبت به قدرت استفاده شده در زمان چرخش می باشد.

وزن بدنه اسپینر تنها 52 گرم بوده که حس خوبی در زمان استفاده به شما داده و حتی می توانید با یک انگشت آن را بچرخانید و به راحتی روی یک انگشت می چرخد. صدای تولید شده در زمان چرخش اسپینر بسیار کم بوده و هرکجا می توانید از آن استفاده کنید. این اسپینر با ابعاد 7.5 در 1 سانتی متر دارای یک جعبه فلزی دایره ای بسیار شکیل می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است. تمامی افراد با هر سنی می توانند از فیجت اسپینر فلزی سه پره استفاده کنند و تنها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.

فیجت ها ابزار های آرامش بخش، ضد استرس و تخلیه عصبی و انرژی درونی منفی است که منجر به آرامش و تمرکز اعصاب می شوند. اسپینر نوع چرخشی فیجت هاست که دارای مدل های متنوعی از جمله اسپینر دو پره، سه پره، پنج پره و طرح های هنری مثل بتمن، دایره ای و ... می باشد. کسانی که از فیجت اسپینر استفاده می کنند مدام در حال تلاش برای چرخش سریع تر و طولانی مدت می باشند که همین امر مغز فرد را سرگرم کرده و در نهایت منجر به حس آرامش درونی در فرد می شود به طوری که استفاده از فیجت ها توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده است.

فیجت اسپینر فلزی

فیجت اسپینر فلزی طرح دار یک مدل اسپینر تزیئینی می باشد که به رنگ آبی متالیک بسیار زیبا با دکمه طلایی رنگ بوده که در زمان چرخش زیبایی چشم نوازی را در بر خواهد داشت. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل بوده که بسیار روان می چرخد و به همین دلیل مدت زمان چرخش این اسپینر بین 2 تا 4 دقیقه نسبت به قدرت استفاده شده در زمان چرخش می باشد. وزن بدنه اسپینر تنها 52 گرم بوده که حس خوبی در زمان استفاده به شما داده و به راحتی می چرخد. صدای تولید شده در زمان چرخش اسپینر بسیار کم بوده و هرکجا می توانید از آن استفاده کنید. این اسپینر دارای یک جعبه فلزی دایره ای بسیار شکیل می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است. اسپینر برای تمامی سنین به جز کودکان زیر 3 سال می باشد. سرعت بالای چرخش و پکیجینگ لوکس این فیجت اسپینر را به یک انتخاب خاص ومتفاوت برای هدیه به افراد خاص تبدیل کرده است.

فیجت اسپینر فلزی سه پره

در تست انجام شده توسط تیم تک سبد، مدت زمان چرخش این اسپینر در سرعت معمولی حدود 2 دقیقه و در شرایط مطلوب با سرعت خوب حدود 3 دقیقه به بالا می باشد که نشان دهنده کیفیت بسیار بالای ساخت و بلبرینگ استفاده شده در این اسپینر می باشد. علاوه بر این توزیع یکسان وزن در 3 بال به طور یکسان منجر به کنترل و تعادل اسپینر در حین چرخیدن بوده و بدون هیچ لغزش یا نامتوازنی با سرعت بالایی می چرخد.

فیجت اسپینر حرفه ای

  • دارای دکمه ی اسپینر ​
  • مناسب برای همه ی سنین
  • وسیله ای پرطرفدار برای سرگرمی و تمرکز اعصاب
  • قابلیت چرخش بدون استفاده ی دست روی میز ، زمین و سطوح صاف
  • دارای پکیجینگ فلزی

در مورد این محصول نظردهید