attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :7550084

ENAMEL VASE 16cm-netted box

گلدان میناکاری با جعبه چوبی مشبک یکی از هنر های دستی اصفهان است. این گلدان دارای ارتفاع 16 سانتی متر بوده و دارای طرح بسیار زیبایی می باشد. گلدان درون یک جعبه چوبی مشبک قرار داده شده که علاوه بر زیبایی بسیار مناسب هدیه و دکوراسیون منزل می باشد. ابعاد گلدان 6*16 سانتی متر و ابعاد جعبه مشبک 6.8*7*17.5 سانتی متر می باشد. 

درب جعبه چوبی مشبک قابل باز شدن بوده و به راحتی می توانید گلدان را از آن خارج نموده و تمیز کنید و مجدد درون جعبه قرار دهید. جنس گلدان از فلز مس بوده و بر روی آن هنر مینا کاری با دست هنرمندان اصفهانی نقش بسته است. این گلدان بسیار زیبا دکوراسیون منزل یا محل کار شما را بسیار زیبا و چشم نواز خواهد کرد.

مشخصات مینا

نام گلدان میناکاری
مدل 16 سانتی با جعبه مشبک
کاربرد تزئینی
ابعاد 6*16 سانتی متر
وزن 169 گرم
جنس مس
سازنده هنرمندان اصفهانی

مشخصات قاب/جعبه

ابعاد 6.8*7*17.5 سانتی متر
جنس چوبی
سایر وزن گلدان به همراه جعبه چوبی 220 گرم ، جعبه درب دار و قابلیت درآوردن گلدان از جعبه وجود دارد

میناکاری از هنر های دستی قدیمی با قدمت 5000 ساله در ایران است که به آن میناسازی هم گفته می شود.

قابلیت درج لگوی تبلیغاتی سازمان ها و شرکت ها با لیزر

 

هدیه تبلیغاتی

 

قطب میناکاری ایران را اصفهان می دانند و از مرغوب ترین میناکاری ها را می توانید در اصفهان بیابید. میناکاری بر روی سفال، مس، طلا، نقره و ... انجام می شود و انتخاب نوع ظرف به عهده استاد میناکار است.

 

میناکاری اصفهان 

 

ظرافت طرح ها و نقوشی که روی ظروف میناکاری شده دیده می شود به قدری زیاد است و مراحل انجام کار آن نیز به اندازه ای حساس است که ارزش نهایی کار میناکاری را بسیار بالا می برد. هنر دست استادان اصفهانی با ظرافتی خاص و نقوشی ریز و بسیار چشم نواز همگی بر روی این اثر هنری دیده می شود.

 

صنایع دستی میناکاری 

 

در مراحل ساخت میناکاری ابتدا استاد میناکاری اصفهان ظروف مورد نظر خود برای مثال ظروف مسی خام را انتخاب می کند که در کارگاه های مخصوصی این ظروف تهیه و تولید می شوند که به شکل های گلدان، بشقاب، قندان، تندیس ها، کاسه، شکلات خوری، گز خوری و ... می باشند.

 

میناکاری روی مس 

 

این ظروف با لایه های لعاب سفید رنگ کاور می شوند که در آخر کار طراحی نقش ها بر روی این لایه انجام می شود. این مرحله نیز در کارگاه های مخصوصی انجام می شود که لازم است کل ظرف بسته به شکل آن با مواد پوشانده شود.

 

 مراحل ساخت میناکاری

 

پس از این لازم است یک بار این ظروف در کوره های مخصوصی پخته شوند بنابراین در کوره با حرارت بسیار بالایی ظروف را قرار می دهند. معمولاً سه الی چهار بار لعاب داده می شود و در هر بار، شی ء ، به کوره می رود و حدود 700 درجه حرارت می بیند تا رنگ لعابش ثابت شود.

 

 آموزش میناکاری

 

ظروف آماده کار به رنگ سفید بوده و هیچ طرح و نقشی بر روی آن ها دیده نمی شود. اینکه چه طرح و نقشی روی این ظروف خام قرار است ایجاد شود سلیقه و هنر دست استادان میناکاری است که هرچه با ظرافت و دقت بیشتری انجام شود نتیجه نهایی کار بسیار زیبا، چشم نواز و حیرت انگیز خواهد بود.

 

 هنر میناکاری

 

اغلب این نقوش به قدری ریز و زیبا طراحی می شوند که هرکس به آن ها نگاه می کند باور اینکه این طرح ها توسط دست روی این ظروف ایجاد شده باشند برایش سخت است.

 

 صنایع دستی میناکاری

 

در آخر پس از طراحی کل ظرف مجدد لازم است ظرف رنگامیزی شده درون کوره پخته شود تا رنگ ها روی ظرف تثبیت شوند. پس از انجام این کار محصول نهایی یک ظرف میناکاری بی نهایت ارزشمند، زیبا و گرانبهاست که برای تزئینات منزل، محل کار یا هدیه بسیار با ارزش و زیباست.

 

میناکاری 

برای خرید عمده گلدان مینا کاری با شماره 09032735028 تماس بگیرید

خرید عمده گلدان مینا

در مورد این محصول نظردهید