به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :4001167

SLIMSTAR QJ-67677D WATCH

اگر به دنبال یک ساعت مچی اسپرت با کلاس با صفحه نمایش بسیار زیبا و بزرگ هستید حتما ساعت مچی اسلیم استار SLIMSTAR مدل QJ-67677D را انتخاب نمایید.ترکیب رنگ این ساعت مچی که شامل دسته و صفحه نمایش قهوه ای و قاب و عقربه های مسی رنگ می باشد بسیار خاص و شیک است.

جنس بدنه این ساعت مچی مردانه از استیل ضد زنگ و دسته آن از چرم با کیفیت ضخیم است.از دیگر خصوصیات این ساعت مچی می توان به صفحه نمایش بزرگ، عقربه های شب نما و تاریخ شمار اشاره کرد.

برند ساعت  SLIMSTAR
مدل  QJ-67677D
وزن  82 گرم
نمایشگر زمان  عقربه ای
تعداد موتور  تک موتوره
فرم صفحه  گرد
جنس بدنه  استیل
جنس بند  چرم
رنگ بدنه  مسی
رنگ بند  قهوه ای
سبک  مردانه
ضد آب  مقاوم در برابر آب
ضد زنگ  بله
ضد ضربه  خیر
تاریخ شمار  دارد
ثانیه شمار  دارد
کرنومتر  ندارد
نوع قفل  سگک
آلارم  ندارد
نور پس زمینه  ندارد
عقربه شب تاب  دارد
طول عمر باتری  1 سال
مدت گارانتی تعویض  7 روز

 

صفحه نمایش ساعت مچی اسلیم استار SLIMSTAR مدل QJ-67677D واقعا زیبا و جذاب است. تناسب رنگی این ساعت مچی هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید.بدنه فلزی این ساعت مچی از نوع استیل ضد زنگ و به رنگ مسی پر رنگ می باشد.دسته و صفحه نمایش به رنگ قهوه ای خوش رنگ بوده و بر روی بند این ساعت مچی سوراخ هایی وجود دارد که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا ، برای جلوگیری از عرق کردن دست در زیر ساعت مناسب می باشد.

ساعت مچی مردانه slimstar

از دیگر زیبایی های این ساعت می توان به رنگ طرح ها و ارقام بر روی صفحه نمایش اشاره کرد که به رنگ مسی می باشد و با رنگ قاب تناسب خاصی دارد. عقربه های شب نما، تاریخ شمار و مقاوت در برابر رطوبت از دیگر خصوصیات این ساعت مچی است.

سفارش اینترنتی ساعت مچی مردانه

امین فریور

لطفا زود تر این مدل رو موجود کنید

95/05/21 10:22

در مورد این محصول نظردهید