attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001357

USB A5 Power Bank - New Style 2600mAh

پاور بانک A5 طرح جدید با ظرفیت 2600 میلی آمپر به همراه یک چراغ ال ای دی پر نور USB یک محصول 2 در 1 است که با خرید یک پاور بانک یک چراغ LED همراه نیز دریافت خواهید کرد. این پاور بانک دارای طراحی جدید بدنه پیچی مانند است که زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به مدل A5 قبلی دارد. در زمان شارژ خود پاور بانک یا اتصال چراغ LED به آن چراغ قرمز رنگی زیر بدنه پلاستیکی آن روشن می شود که در زمان شارژ به صورت چشم زن می باشد. 

علاوه بر چراغ همراه ، در این پکیج یک سر کلیدی حلقه ای به منظور اتصال پاور بانک به کیف، کمر بند و یا سرکلیدی های تزئینی می باشد. علاوه بر آن یک عدد کابل شارژ micro usb به منظور شارژ پاور بانک و گوشی موبایل قرار داده شده است. این محصول به دلیل اینکه دارای بدنه ای تک رنگ می باشد بسیار مناسب شرکت ها و سازمان ها برای هدیه تبلیغاتی و درج لگوی اختصاصی می باشد.

مشخصات فنی

مدل پاور بانک A5 طرح جدید
ابعاد 2.1*2.4*9.5 سانتی متر
وزن 55 گرم
جنس بدنه پلاستیک با کیفیت
ظرفیت اسمی 2600 میلی آمپر
نوع باتری لیتیوم
نشانگر ال ای دی در زیر بدنه پلاستیکی دارد
تعداد درگاه خروجی یک درگاه خروجی USB
جریان ورودی 5V / 1A
جریان خروجی 5V / 1A
چراغ قوه دارای یک چراغ LED یو اس بی مجزا
تجهیزات همراه چراغ ال ای دی USB - کابل شارژ میکرو یو اس بی - سر کلیدی حلقه ای
سایر توضیحات طراحی جدید بدنه پیچی، کیفیت مناسب ، قیمت مقرون به صرفه به منظور استفاده هدیه تبلیغاتی

پاور بانک A5 طرح جدید با ظرفیت 2600 میلی آمپر به همراه یک چراغ ال ای دی پر نور USB یک محصول 2 در 1 است که با خرید یک پاور بانک یک چراغ LED همراه نیز دریافت خواهید کرد. این پاور بانک دارای طراحی جدید بدنه پیچی مانند است که زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به مدل A5 قبلی دارد.

 

پاور بانک A5

 

در زمان شارژ خود پاور بانک یا اتصال چراغ LED به آن چراغ قرمز رنگی زیر بدنه پلاستیکی آن روشن می شود که در زمان شارژ به صورت چشم زن می باشد. 

 

پاور بانک A5 جدید 2600mah

 

علاوه بر چراغ همراه ، در این پکیج یک سر کلیدی حلقه ای به منظور اتصال پاور بانک به کیف، کمر بند و یا سرکلیدی های تزئینی می باشد. علاوه بر آن یک عدد کابل شارژ micro usb به منظور شارژ پاور بانک و گوشی موبایل قرار داده شده است.

 

پاور بانک ارزان

 

این محصول به دلیل اینکه دارای بدنه ای تک رنگ می باشد بسیار مناسب شرکت ها و سازمان ها برای هدیه تبلیغاتی و درج لگوی اختصاصی می باشد که در صورت خرید عمده لازم است به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگی نمایید.

 

پاور بانک تبلیغاتی

 

این پاور بانک ارزان قیمت و با کیفیت دارای 1 درگاه خروجی micro usb با شدت جریان 5V / 1A و 1 درگاه ورودی usb با شدت جریان 5V / 1A می باشد. با توجه به ظرفیتی که این محصول دارد و البته میزان ظرفیت باتری موبایل شما حداقل امکان 1 بار شارژ را با آن خواهید داشت.

 

پاور بانک تبلیغاتی A5

 

ابعاد بدنه این محصول 2.1*2.4*9.5 سانتی متر و وزن آن تنها 55 گرم می باشد که به راحتی با این ابعاد کوچک و جمع و جور می توانید این پاور بانک را درون کیف یا جیب خود قرار داده و هر کجا به همراه داشته باشید. ابعاد چراغ LED همراه نیز 1*2*15.5 سانتی متر در حالت کاملاً باز و 2.5*2*8.5سانتی متر در حالت تاشده می باشد که آن نیز به راحتی درون کیف جای شده و هر کجا می توانید با خود حمل کنید.

 

پاور بانک A5 با چراغ LED

 

چراغ LED همراه این محصول دارای نور بسیار بالایی می باشد که می توانید آن را به صورت مجزا نیز به درگاه usb لپ تاپ خود متصل نموده و جهت مطالعه و شب در نور کم از آن استفاده کنید. برای استفاده از چراغ همراه نیز فقط کافیت آن را به قسمت USB پاور بانک یا لپ تاپ متصل نمایید تا روشن شود. رنگ چراغ نیز متناسب با رنگ پاور بانک ارسال خواهد شد که البته در صورت عدم موجودی ممکن است متفاوت باشد.

 

خرید پاور بانک

در مورد این محصول نظردهید