به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001264

EZCast Audio Box Wireless Dongle

دانگل انتقال صدای وایرلس ایزی کست EZCast Audio Box Wireless Dongle برای انتقال صدا به صورت بی سیم Wireless از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل به انواع اسپیکر ، پخش کننده های خانگی و هدفون می باشد. این دانگل دارای خروجی صدای آنالوگ AUX ، خروجی صدای دیجیتال Optical و پورت USB می باشد.

بدنه این دانگل از فلز ساخته شده و تمامی پورت های آن از آلیاژ درجه 1 به منظور افزایش کیفیت صدا و کاهش نویز ساخته شده اند. این دانگل به واسطه نرم افزار اختصاصی EzCast از تمامی سیستم عامل های اندروید، ios، ویندوز و مک پشتیبانی می کند. از امکانات نرم افزار EzCast می توان به رادیوی اینترنتی با بیش از 1000 ایستگاه رادیویی اشاره نمود. دانگل انتقال صدای ایزی کست از استانداردهای DLNA، AirPlay، EzCast و Qplay جهت انتقال صدا بهره می برد و امکان اتصال به فلش و هارد اکسترنال را نیز دارا می باشد. دارای گارانتی 6 ماهه معتبر.

مشخصات فنی محصول

مدل دستگاه EZCast Audio Box
نرم افزار مورد نیاز نرم افزار EzCast
نوع آنتن آنتن وایرلس
پشتیبانی از DLNA
پشتیبانی از Airplay
پشتیبانی از Miracast
پشتیبانی از Qplay
پورت خروجی صدای آنالوگ AUX ، خروجی صدای دیجیتال Optical و پورت USB
قابلیت اتصال به پورت HDMI
سازگاری با سیستم عامل ها ویندوز، مکینتاش، اندروید و ios
قابلیت اتصال به دستگاه ها لپ تاپ، موبایل، تبلت، انواع اسپیکر، دستگاه های پخش خانگی، هدفون و ...
کیفیت انتقال تصاویر -
نوع CPU Actions AM8253
منبع تغذیه از طریق پورت Micro USb
اقلام همراه کابل صدای دیجیتال SPDIF ، کابل انتقال صدای آنالوگ ، کابل USB و دفترچه راهنما
گارانتی 6 ماهه
توضیحات تکمیلی دارای رادیوی اینترنتی با بیش از 1000 ایستگاه رادیویی

دانگل انتقال صدای ایزی کست EzCast Audio Box برای انتقال صدا به صورت بی سیم یا Wireless می باشد. این دانگل با بهره گیری از تکنولوژی WiFi و نرم افزار قدرتمند EzCast قابلیت انتقال صدا از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل به انواع اسپیکر، پخش خانگی و هدفون را دارا می باشد و هیچ نیازی به اتصال فیزیکی به دستگاه ها ندارد. پورت های تعبیه شده روی بدنه این دانگل شامل خروجی صدای آنالوگ AUX و خروجی صدای دیجیتال Optical و پورت USB می باشد.

دانگل انتقال صدا 

دانگل انتقال صدای ایزی کست به واسطه نرم افزار EzCast از انواع سیستم عامل های اندروید، ios، ویندوز و مک پشتیبانی می کند و این ویژگی باعث شده تا بتوانید امکان انتقال صدا از انواع دستگاه های گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را به صورت بی سیم داشته باشید.

دانگل انتقال صدا ایزی کست

استاندارد های بی سیم انتقال صدایی که این دانگل از آنها جهت انتقال صدا به صورت وایرلس استفاده می کند عبارتند از DLNA، Air Play، EzCAst و QPlay که از استاندارد های برتر در این زمینه می باشند.

دانگل انتقال صدای ایزی کست

دانگل انتقال صدای EzCast Audio Box دارای پورت USB است که امکان اتصال به انواع فلش و هارد دیسک های اکسترنال را دارای می باشد تا بتوانید موسیقی های مورد علاقه خود را با هر نوع فرمتی از روی این حافظه ها نیز بر روی اسپیکرها و دستگاه های پخش کننده صوتی انتقال دهید.

دانگل انتقال صدا ایزد کست

دیگر پورت های تعبیه شده در این دانگل پورت خروجی صدای آنالوگ AUX و پورت خروجی صدای دیجیتال Optical جهت اتصال به انواع اسپیکر و پخش کننده ها می باشد.


 طراحی و بدنه: 

دانگل انتقال صدا EzCast

دانگل انتقال صدای EzCast دارای بدنه فلزی سبک و بسیار چشم نواز با طراحی ساده و زیبایی می باشد که علاوه بر زیبایی ؛ مقاومت دستگاه برای استفاده در محیط های مختلف بسیار مناسب است. جنس پورت های تعبیه شده در دانگل ایزی کست از آلیاژ درجه 1 بوده و به همین دلیل صدایی شفاف و بدون نویز را تجربه خواهید کرد. 


قابلیت EzChannel:

دانگل انتقال صدای Ezcast

یکی از قابلیت های نرم افزار EzCast می باشد که اجازه می دهد موزیک های مورد علاقه خود را از سرور های ابری یا Cloud و سایت هایی مثل DropBox و Youtube جمع آوری و تبدیل به یک Play List یا لیست پخش موزیک کنید. با هر بار روشن کردن این دانگل به طور خودکار پلی لیست شما از جای قبلی شروع به پخش می کند.


رادیوی اینترنتی:

دانگل انتقال صدا EzCast Audio Box

با استفاده از دانگل انتقال صدای ایزی کست و نرم افزار EzCast شما امکان دسترسی به رادیوی اینترنتی با بیش از 1000 ایستگاه رادیویی با کیفیت را خواهید داشت و می توانید موزیک های پخش شده در این کانال های رادیویی را بر روی اسپیکر یا دستگاه های پخش کننده صوتی انتقال دهید.


 قابلیت بروز رسانی OTA:

ezcast audio box

با استفاده از این قابلیت دانگل انتقال صدای شما همیشه بروز و از امکانات آخرین نسخه ها برخوردار خواهد شد. در این حالت Firmware دانگل به صورت همیشگی توسط سرورهای Cloud به آخرین نسخه Upadate شده و باگ ها و مشکلات سیستم قبلی رفع خواهد شد علاوه بر اینکه قابلیت ها و امکانات جدید ارائه شده توسط سازنده نیز به دانگل اضافه می گردد.


 نصب و راه اندازی دانگل انتقال صدای EzCast:

نصب و راه اندازی دانگل انتقال صدا ایزی کست

برای نصب و راه اندازی دانگل ابتدا باید برق مورد نیاز آن را از طریق کابل Micro USB همراه در جعبه ارسالی به آداپتور برق وصل نمایید. سپس با توجه به نوع دستگاه پخش کننده و اسپیکر ، کابل انتقال صدای آنالوگ یا کابل انتقال صدای دیجیتال را وصل نموده و موزیک مورد علاقه تان را پخش کنید.

از موسیقی با کیفیت و صدای بدون نویز لذت ببرید!


اقلام همراه محصول:

دانگل انتقال صدای ایزی کست ezcast

1 عدد دانگل انتقال صدای ایزی کست

1 عدد کابل صدای دیجیتال SPDIF

1 عدد کابل انتقال صدای آنالوگ 

1 عدد کابل USB

و دفترچه راهنما

 

در مورد این محصول نظردهید