attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001167

PadTV PT115 Mygica Portable DVB-T

گیرنده دیجیتال موبایل گاندو مدل PadTV PT115 Mygica دارای تیونر داخلی با قدرت گیرندگی بسیار بالا می باشد که قادر است کلیه شبکه های تلویزیونی دیجیتال را بدون نیاز به اتصال اینترنتی و کاملاً رایگان بر روی گوشی موبایل نمایش دهد. این محصول دارای یک آنتن دستبندی با کیفیت است که در هر کجا بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی شبکه های تلویزیونی را دریافت می کند.

گیرنده دیجیتال گاندو فقط بر روی گوشی های موبایل اندرویدی دارای پورت OTG و نسخه اندروید 4.1 به بالا با سرعت پردازشگر حداقل 1.5 مگاهرتز کار می کند. این محصول ابعاد بسیار کوچک در حد فلش مموری داشته و وزن آن تنها 8 گرم می باشد. منبع تغذیه آن باتری موبایل بوده و بسیار کم مصرف نیز می باشد. توجه داشته باشید

مشخصات فنی

سازگاری با دستگاه ها موبایل و تبلت
سازگاری با پورت ها OTG
ابعاد محصول 3×1.7×0.5 سانتی متر
سازگاری با سیستم عامل ها اندروید 4.1 به بالا
اتصال اینترنتی بدون نیاز به اتصال اینترنت
پهنای باند 6 و 7 و 8 مگاهرتز
جستجو و اسکن کانال ها به صورت خودکار
کیفیت پخش تصاویر کیفیت HD
استاندارد کاملاً مطابق با استاندارد DVB-T
قابلیت زمانبندی ضبط دارد
عکس برداری از برنامه ها دارد
فرمت های ویدیویی قابل پشتیبانی MPEG2 MP & ML / H.264
فرمت های صوتی قابل پشتیبانی MPEG2 Audio Layer I & II / AAC
فرمت های عکس قابل پشتیبانی JPG , BMP
مدیریت با ماشین زمان Time Shifting دارد
فرمت ضبط
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی دارد
راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) دارد
منبع تامین برق باتری موبایل یا تبلت بدون نیاز به آداپتور
قابلیت اتصال به موبایل از طریق پورت OTG
قابلیت تصویر در تصویر ندارد
متعلقات راهنمای فارسی + آنتن دستبندی
گارانتی یک ساله

پد تی وی Pad TV HD گاندو مدل PadTV PT115 نوعی گیرنده دیجیتال همراه است که امکان دریافت شبکه های دیجیتال تلویزیونی و رادیویی را در هر زمان و مکان، با استفاده از گوشی ها و تبلت های اندروید فراهم می سازد. با استفاده از این فناوری می توانید از تماشای رایگان شبکه های دیجیتال بدون نیاز به اتصال اینترنتی و حتی بدون نیاز به سیم کارت بهره مند شوید.

لینک دانلود نرم افزار

 

گیرنده دیجیتال گاندو

 

پد تی وی Pad TV HD مای جیکا یک تیونر بسیار کوچک قابل حمل است که شبکه های زنده تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالا دریافت می کند و سیگنال های دریافتی از طریق آنتن همراه خود را به گوشی اندروید انتقال می دهد و با استفاده از پردازشگر داخل موبایل تصاویر تلویزیونی را نمایش می دهد.
با Pad TV HD مای جیکا موبایل خود را به یک تلویزیون همراه بدون نیاز به اینترنت تبدیل کنید.

 

گیرنده دیجیتال گاندو

 

دقت داشته باشید برای سازگاری کامل و عملکرد صحیح گیرنده بر روی موبایل، لازم است گوشی موبایل شما حتما از قابلیت OTG پشتیبانی کند، همچنین دارای اندروید نسخه 4.1 به بالا و سرعت پردازشگر حداقل 1.5 مگاهرتز باشد، در غیر این صورت کار با این گیرنده دیجیتال امکان پذیر نخواهد بود.
گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV HD گاندو مدل GN-PT666 دارای تیونر داخلی قدرتمندی است که در ضعیف ترین نقاط نیز بیشترین سیگنال موجود را دریافت و پخش می کند. این دستگاه دارای یک آنتن دستبندی حلقه ای سرخود می باشد.

 

گیرنده دیجیتال موبایل Gando Gn-pt666

 

برای کار با گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV HD گاندو و تماشای شبکه های دیجیتال تلویزیونی به صورت HD، هیچ محدودیت مکانی و زمانی وجود نداشته و تنها شرط کارکرد این دستگاه، وجود سیگنال دیجیتال در منطقه است.

 

gando gn-pt666


مراحل نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV HD مای جیکا مدل GN-PT666:
1. ابتدا آنتن دستبندی را به درگاه ورودی آنتن که در قسمت پشت گیرنده قرار دارد متصل کنید. سپس گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV HD مای جیکارا به پورت میکرو USB (OTG) گوشی موبایل خود متصل نمایید تا دستگاه توسط گوشی شناسایی شود.
2. اپلیکیشن Pad TV HD را از گوگل پلی جستجو و نصب نمایید. پس از نصب با اجرای برنامه مراحل اسکن و جستجوی خودکار کانال ها آغاز شده و در آخر ذخیره می شوند.

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تک سبد

باسلام و سپاس از خرید شما. ابتدا از طریق تماس تلفنی با صدا و سیمای مرکزی شهر خود اطمینان حاصل نمایید که قدرت فرکانس شبکه های مد نظرتان در منطقه محل کار شما به چه میزان می باشد چرا که قدرت گیرندگی این محصول به میزان قدرت فرکانس شبکه در محل بستگی دارد. سپس اگر مشکل شما حل نشد جهت دریافت راهنمایی بیشتر با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید. باتشکر

98/03/30 10:58
omid gerami

سلام.باتشکر از شما.من آنتن مدل گاندو رو گرفتم و خوب هم کار میکنه.من ساکن استان بوشهرم.فقط یه مشکل دارم که شبکه سه و شبکه ورزش رو هر موقع سرچ میکنم نمیاره منم با توجه به شرایط کارم این آنتن رو فقط برای همین دو شبکه گرفتم که بتونم باهاش فوتبال ببینم میشه خواهشا راهنمایی بفرمایید و یه راه حل ارایه بدید که این دو شبکه رو بتونم با این دستگاه بگیرم؟ممنونتون میشم

98/01/21 11:43