attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :1001186

portable cooling air humidifying cooler fan

استفاده از بخور سرد برای پوست و سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است، دستگاه humidifying cooler fan یک دستگاه خاص ومنحصر به فرد است که دو دستگاه گوناگون را با هم یکی کرده است.بخور سرد با فشار بالا در کنار یک فن قوی قرار گرفته و با فشار یک دکمه لمسی ضد آب می توانید در بین گزینه های بخور، فن و ترکیب بخور و فن جابجا شوید.

ترکیب بخور سرد و فن، هوای بسیار خنک و در عین حال مطبوعی را تولید می نماید که به دلیل ابعاد جمع و جور 19.5*11.5*16.5 می توانید در هر کجایی به همراه ببرید.باتری لیتیومی 2000 میلی آمپری قابل شارژ شدن با کابل یو اس بی بوده تا با اتصال و بدون اتصال به کابل نیز بتوانیداز آن استفاده نمایید.این محصول بی نظیر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است.در صورت تمام شدن آب به صورت اتوماتیک خاموش می گردد.

مشخصات

برند و مدل humidifying cooler مدل AF-509
جنس پلاستیک با کیفیت
وزن 492 گرم
ابعاد 19.5*11.5*16.5 سانتی متر
حجم حجم مخزن 70 میلی لیتر
ولتاژ 5 ولت
توان 16 وات
میزان اسپری عالی
نوع بخور سرد
مناسب برای تمام سنین و مکان ها
رنگ دارای رنگ صورتی، آبی، مشکی، سفید

سایر مشخصات

خصوصیات دیگر دارای فن قوی، باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 2000 میلی آمپر، دکمه خاموش و روشن کلی، دکمه ضد آب خاموش و روشن فن و بخور، دارای درگاه مخصوص برای شارژ دستگاه، خاموشی اتوماتیک در صورت تمام شدن آب

ویژگی های کلی دستگاه دو در یک بخور سرد و کولر رومیزی:

ساخته شده از پلاستیک بسیار با کیفیت

دارای ابعاد 19.5*1.5*16.5 سانتی متر

قابل حمل و مسافرتی

 

 

دستگاه بخور سرد

 

توان 16w و ولتاژ 5v

دارای باتری داخلی لیتیومی 2000 میلی آمپر

باتری قابل شارژ

دارای کابل همراه با سر یو اس بی برای اتصال به کامپیوتر یا آداپتور

 

 

کولر رومیزی شارژی

 

طول کابل همراه 95 سانتی متر

امکان استفاده با سیم و. بی سیم

دارای فن قوی

فشار بخور سرد عالی

 

 

 

کولر بخور سرد

 

دارای دکمه on و off برای خاموشی کلی دستگاه

دارای دکمه لمسی ضد آب که با هر بار فشار می تواند بخور سرد، فن و یا ترکیب هر دو با یکدیگر را روشن نماید

 

 

کولر رومیزی

 

از این دستگاه برای همه فصول می توانید استفاده نمایید و البته برای فصل تابستان بسیار بی نظیر است

مناسب برای پوست و رطوبت بخشی به پوست

دارای دریچه مخصوص بر روی آن برای ریختن آب در مخزن

حجم مخزن آب 70 میلی لیتر

 

کولر آبی رومیزی

 

دارای رنگ بندی زیبا

در صورت تمام شدن آب به صورت اتوماتیک خاموش می شود

صرفه جویی در انرژی

 

 

دستگاه کولر و بخور

 

 

بسیاری از مردم از بخور برای تخفیف علایم سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می کنند. رطوبت می تواند ،خطرات و اثرات مربوط به راه های خشک بینی ، گلو درد ،سرفه ، خون ریزی بینی،بیماری های تنفسی و.. را کاهش دهد .برای رفع این مشکلات ، مرطوب کننده های سرد نسبت به انواع گرم شرایط بهتری را فراهم می آورند. هم چنین استنشاق بخور سرد نسبت به بخور گرم برای بدن آسان تر است .

 

 

مینی کولر آبی

 

برای بعضی از شرایط مثل خروسک یا کروپ در کودکان اختصاصا دستگاه بخور سرد توسط پزشکان توصیه می شود و باعث کاهش التهاب مجاری تنفسی می شود.بخور گرم برای فضاهای کوچک تر مناسب است . از آن جایی که بخور گرم به صورت موثری در فضای وسیع تر پخش نمی شود . در حالی که بخور سرد ، بخار را به صورت موثرتری پخش می کند و اصولا فضای وسیع تری را تحت پوشش قرار می دهد .به طور کلی می توان گفت ،بخور های سرد ایمن تر و مقرون به صرفه تر هستند . بویژه استفاده از بخور سرد برای بچه ها توصیه می شود . فضای بیشتری را پوشش می دهند و احتیاج به تعمیرات و نگهداری کمتری دارند

 

این دستگاه علاوه اهدای فواید بخور سرد دارای یک فن نیز هست ترکیب فن و بخور سرد برای هموای گرم تابستان بسیار عالی است به خصوص که می تواند این دستگاه را در هر جایی همراه خود ببرید.

 

 

 

کولر بخور دار

 

باتری لیتیومی قابل شارژ یکی از محاسن عالی این دستگاه است تا در موارد ضروری بتوانید از این دستگاه به شکل بی سیم استفاده نمایید.

یکی از نکات مهم برای استفاده از دستگاههای بخور سرد اینن است که از ریختن موادی غیر از آب در مخزن آن ها خودداری شود و هر روز آب تمیز درون آن ریخته و مخزن را شستشو دهید تا از رشد میکروب و باکتری ها جلوگیری شود.

 

در مورد این محصول نظردهید