به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001263

KR41 Air Mouse Remote Controller

ریموت کنترل کیبورد دار مای جیکا مدل KR41 Air Mouse Remote Controller یک کنترل ترکیبی دارای صفحه کیبورد IR + Wireless RF با ابعاد 19*167*47 میلی متر و طراحی آرگونومیک برای قرار گیری راحت به صورت افقی و عمودی در دست می باشد. این ریموت دارای حرکات سریع و دقیق بوده و به همین دلیل برای انواع بازی ها نیز کاربرد دارد و به موس بی سیم یا هوایی نیز شناخته می شود.

ریموت کنترل KR41 دارای قابلیت Plug & Play یعنی نصب و راه اندازی سریع و آسان می باشد و با انواع سیستم عامل های Linux , Windows , Mac OSX و Android می باشد. این ریموت به واسطه 2 عدد باطری AAA یا نیم قلمی کار می کند و دارای برد 10 متر و بیشتر با پهنای باند فرکانس 2.4GHz می باشد. کیبورد آن جهت تایپ سریع متون، چت، ارسال ایمیل، جستجو و وب گردی بسیار مناسب است. این محصول دارای 1 سال گارانتی می باشد.

ریموت کنترل کیبورد دار مای جیکا مدل KR41 Air Mouse Remote Controller ریموت کنترل و کیبورد ترکیبی از IR و Wireless RF می باشد که دارای ابعاد 19*167*48 میلی متر و طراحی آرگونومیک می باشد که به راحتی در دستان شما در هر دو حالت افقی و عمودی جای می گیرد. این ریموت به دلیل علمکرد بی سیم مشابه ماوس به موس بی سیم یا موس هوایی (Air Mouse) نیز معروف می باشد. 

KR41 یک ریموت کنترل Plug & Play می باشد که خیلی سریع و راحت نصب و راه اندازی می شود. کیبورد آن مناسب برای چت، تایپ سریع، ارسال ایمیل، وب گردی و جستجو می باشد. طراحی این ریموت به صورتی است که عملکردی مشابه دسته های بازی Nintendo Wii داشته و حرکات سریع و دقیقی دارد بدین جهت به راحتی برای انواع بازی های دقیق و سرعتی قابل استفاده می باشد.

ریموت کنترل مای جیکا بر روی انواع سیستم عامل های ویندوز (Windows)، لینوکس (Linux)، اندروید (Android) و مک (Mac OSX) قابل استفاده و سازگار می باشد. میزان برد ریموت 10 متر یا بیشتر است و دارای پهنای باند فرکانس 2.4GHz و دارای Motion Sensor می باشد. این ریموت کنترل بر پایه پروتکل Wireless Radio Frequency (RF) + IR می باشد.

منبع تغذیه آن 2 عدد باطری AAA یا نیم قلمی می باشد و دارای 1 سال گارانتی معتبر نیز می باشد.

مشخصات کلی :
نوع کنترل: Air Mouse
فرکانس : 2.4 گیگاهرتز
برد مفید : 10 متر
منبع تغذیه : 2 عدد باطری AAA
ابعاد : 1×5×16.5 سانتی متر
وزن : 93 گرم

 

MYGICA KR-41 AIR EDITION, WIRELESS MOUSE AND KEYBOARD REMOTE

AIR MOUSE EDITION MyGica KR-41 AVAIALABLE FOR LIMITED TIME ONLY!!!
Just plug the USB Wireless Dongle into any Android, Linux or Windows based set-top box, make sure your 2 x AAA batteries are in - and you're ready to go!
2.4GHz, Air Mouse
USB Wireless
Motion Remote
Works for: Andriod TV Box, Linux Box, Windows Box/PC

در مورد این محصول نظردهید