attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001354

LG TONE INFINIM HBS900 Wireless Stereo Headset

هدست استریو بی‌سیم بلوتوثی ال جی مدل LG TONE INFINIM HBS900 Wireless Stereo Headset یک مدل های کپی از مدل اصلی این هدست است که از لحاظ ظاهری کاملاً مشابه نمونه اصلی بوده و از لحاظ کیفیتی نیز بسیار مناسب است. مدت زمان شارژ دهی این هدفون شامل 250 ساعت استند بای، حدود 7-8 ساعت مکالمه/پخش موسیقی می باشد که برای شارژ کامل هدست نیز حدود 3 ساعت زمان لازم است. برد هدست حدود 10 متر بوده و دارای بلوتوث نسخه 3.0 نیز می باشد. باتری 200 میلی آمپری قابل شارژ و نشانگر LED از دیگر ویژگی های این محصول می باشند. هشدار لرزشی به هنگام روشن/خاموش و مکالمه، ایرفون های نرم با سیم تلسکوپی جمع شو، کیفیت صدای استریو، بالشتک های اضافی، جنس پلاستیک درجه یک، کنترل موسیقی و صدا به راحتی با دکمه JOG ، میکروفن داخلی قدرتمند، قابلیت اتصال همزمان به 2 دستگاه، دارای دکمه های پاسخگویی به تماس، پخش و توقف موسیقی، دارای بند انعطاف پذیر از امکانات این محصول می باشد.

مشخصات فنی محصول

برند LG HBS900
نوع اتصال بی سیم
رابط بلوتوث
نسخه بلوتوث 3
محدود برد هدفون حدود 10 متر
رادیو FM -
باتری داخلی 200 میلی آمپر
نوع باتری لیتیومی
زمان شارژ کامل حدود 3 ساعت
زمان شارژ دهی در حالت آماده به کار حدود 250 ساعت
زمان شارژ دهی در حالت مکالمه حدود 7-8 ساعت
زمان شارژ دهی در هنگام پخش موسیقی حدود 7-8 ساعت
نشانگر LED دارد ( قرمز-آبی)
پشتیبانی از کارت حافظه -
قابلیت مکالمه دارد

مشخصات بدنه

جنس بدنه پلاستیک درجه یک
قطر درایور
مقاوم در برابر آب -
کلیدهای کنترلی کلید های کنترل موسیقی، خاموش/روشن، مکالمه، سیم جمع کن

سایر ویژگی ها

اقلام همراه کابل شارژ میکرو یو اس بی، 2 جفت سری ایرفون
گارانتی -

هدفون ها از جمله تجهیزات صوتی هستند که طرفدااران زیادی دارند اما اغلب مشکل بزرگ بودن، افتادن از روی سر در حین ورزش، نداشتن ایرفون و ... را دارند، به همین دلیل است که برای برخی افراد نکبند یا هدفون های دورگردنی بسیار مناسب تر از هدفون های معمولی هستند. هدفون دور گردنی های کپی مدل LG یک نوع هدفون بسیار با کیفیت مشابه اصل آن است که از کیفیت صدای استریو بسیار عالی برخوردار می باشد.

 

هدفون دور گردنی LG HBS900

 

برخی کارایی ها مثل مدت زمان استفاده از باتری ممکن است در حد هدفون اصلی ال جی نباشد اما کارایی روزانه مورد نیاز هر فرد را همین مدل نیز برآورده می سازد زیرا مدل های کپی یعنی نزدیک ترین کیفیت ساخت نسبت به مدل اصل را دارد.

 

هدست ال جی

 

همچنین پس از یک بار اتصال به گوشی موبایل در دفعات بعدی به صورت خودکار متصل می شود.

 

هدفون دور گردنی ال جی HBS900

 

تکنولوژی سیم جمع شونده تلکسوپی ایفون های این هدفون باعث شده بتوانید به راحتی به هر میزان که نیاز دارید سیم هدفون را از جایگاه خود خارج نموده و به راحتی با فشردن دکمه سیم جمع کن می توانید کل سیم را درون بدنه اصلی جمع کنید. انعطاف پذیری و کیفیت سیم های این هدفون در نگاه اول قابل مشاهده است.

 

هدست بلوتوثی ال جی HBS900

 

اسپیکر 32 اهمی با فرکانس 24000 2483.5 MHz در پخش انواع موسیقی با کیفیت های بالا بسیار موثر است. این هدفون دارای تکنولوژی aptx به منظور بالابردن کیفیت فایل های mp3 می باشد و نمونه اصلی آن نیز دارای تاییدیه Harman kardon می باشد که از کیفیت صوتی این هدست می باشد. 

 

هدفون ال جی سیم تلسکوپی

 

در زمان اتصال هدفون به شارژ چراغ نشانگر روی دسته هدفون قرمز می شود، پس از تکمیل شارژ به رنگ آبی در می آید، در زمان انتظار اتصال دستگاه چشمک زن آبی قرمز و پس از اتصال چشمک زن آهسته آبی رنگ می باشد. در زمان مکالمه چشمک زن آبی سریع بوده و برای روشن/ خاموش به رنگ های قرمز/ آبی تغییر می یابد.

 

هدفون بلوتوثی بی سیم LG

 

هشدار لزشی یا ویبره این هدفون کاملاً روی گردن حس می شود و بنابراین هیچ تماس صوتی را از دست نخواهید داد. هدست استریو بی‌سیم بلوتوثی ال جی مدل LG TONE INFINIM HBS900 Wireless Stereo Headset یک مدل های کپی از مدل اصلی این هدست است که از لحاظ ظاهری کاملاً مشابه نمونه اصلی بوده و از لحاظ کیفیتی نیز بسیار مناسب است. 

 

هدفون وایرلس LG HBS900

 

مدت زمان شارژ دهی این هدفون شامل 250 ساعت استند بای، حدود 7-8 ساعت مکالمه/پخش موسیقی می باشد که برای شارژ کامل هدست نیز حدود 3 ساعت زمان لازم است. برد هدست حدود 10 متر بوده و دارای بلوتوث نسخه 3.0 نیز می باشد.

 

هدست بلوتوثی دور گردنی ال جی

 

 

باتری 200 میلی آمپری قابل شارژ و نشانگر LED از دیگر ویژگی های این محصول می باشند. هشدار لرزشی به هنگام روشن/خاموش و مکالمه، ایرفون های نرم با سیم تلسکوپی جمع شو، کیفیت صدای استریو، بالشتک های اضافی، جنس پلاستیک درجه یک، کنترل موسیقی و صدا به راحتی با دکمه JOG ، میکروفن داخلی قدرتمند، قابلیت اتصال همزمان به 2 دستگاه، دارای دکمه های پاسخگویی به تماس، پخش و توقف موسیقی، دارای بند انعطاف پذیر از امکانات این محصول می باشد.

 

هندزفری ال جی

در مورد این محصول نظردهید