attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :1021203

ظرف نگهدارنده رب جدید زینوین آنتی باکتریال

ظرف نگهدارنده رب گوجه فرنگی، نمونه اصلی جا ربی جدید آنتی باکتریال زینوین Zinovin For Tomato Paste Antibacterial مدل جدید نگهدارنده رب زینوین است که به شماره ثبت اختراع 87752 و پروانه وزارت بهداشت و استاندارد CE اروپا با طراحی نوین و مبتکرانه تری وارد بازار شده است. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از کپک زدن ، رشد باکتری و قارچ ها در رب گوجه و سیاه شدن آن جلوگیری می نماید. این محصول کاملاً استاندارد و مطابق با نیاز افراد طراحی شده، به میزان لازم رب گوجه را از مخزن خود خارج نموده و با یک فشار دکمه پدالی روی درب این کار انجام می شود.

در طراحی جدید و زیبای این محصول شما می توانید خیلی راحت با کوچکترین فشار انگشت به میزان دلخواه رب را از ظرف خارج کنید. از ویژگی های محصول جدید نگهدارنده رب زینوین تغییر پمپ بادی به مکانیکی و پیچی شدن درپوش انتهایی ظرف می باشد. 

مشخصات فنی محصول

برند Zinovin
ساخت ایران
کاربرد آنتی باکتریال، ضد کپک، ضد قارچ جلوگيری از سياه و خشک شدگی رب گوجه
استاندارد دارای پروانه وزارت بهداشت و استاندارد CE اروپا
جنس بدنه پلی کربنات نشکن
ابعاد 14*15*22 سانتی متر
وزن 542 گرم
رنگ سفید
مدت ماندگاری رب گوجه یک ماه و بیشتر
قابلیت شستشو دارد
متعلقات کارت گارانتی، دفترچه راهنمای فارسی
گارانتی 1 سال ضمانت

ظرف نگهدارنده رب گوجه یک اختراع جدید است که محصول جدید آن اختراع مبتکرین ایرانی و تولید ملی است که برای حفظ و نگهداری و استفاده آسان از رب گوجه فرنگی طراحی و تولید شده است. جا ربی جدید متناسب با اندازه دست خانم ها و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ساخت تولید شده است و طراحی آن، عملکرد و زیبایی محصول در درجه اول مد نظر طراحان آن بوده است.

 

ظرف نگهدارنده رب جدید ربی

 

بدنه این ظرف از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از جنس پلی کربنات نشکن طراحی شده است که در مورد شیشه هواپیماها نیز از همین مواد استفاده می شود. بنابراین بدنه آن کاملاً در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم است البته بدین معنی نیست که با ضربات شدید نیز ظرف سالم بماند بلکه به معنی مقاومت بسیار بالای بدنه آن در برابر ضربات احتمالی ناخواسته است. 

 

ظرف نگهدارنده رب گوجه زینوین

 

سری جدید ظرف نگهدارنده رب زینوین از نوع آنتی باکتریال است که دارای خاصیت های ضد کپک، ضد قارچ، ضد باکتری و محافظ کامل رب گوجه در برابر خشک شدگی، سیاه شدن و ازبین رفتن زود هنگام آن می باشد. همانطور که می دانید چیزی که باعث افزایش رشد کپک ها در مواد غذایی می شود رطوبت و اکسیژن است که جا ربی جدید زینوین به راحتی از وجود این دو عامل جلوگیری می نماید. 

 

نگهدارنده رب گوجه زینوین آنتی باکتریال

 

ظرف نگهدارنده رب گوجه جدید آنتی باکتریال زینوین Zinovin For Tomato Paste Antibacterial مدل جدید نگهدارنده رب زینوین است که به شماره ثبت اختراع 87752 و پروانه وزارت بهداشت و استاندارد CE اروپا با طراحی نوین و مبتکرانه تری وارد بازار شده است. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از کپک زدن ، رشد باکتری و قارچ ها در رب گوجه و سیاه شدن آن جلوگیری می نماید. این محصول کاملاً استاندارد و مطابق با نیاز افراد طراحی شده، به میزان لازم رب گوجه را از مخزن خود خارج نموده و با یک فشار دکمه پدالی روی درب این کار انجام می شود.

با ظرف نگهدارنده رب جدید زینوین آنتی باکتریال، دیگر از شر کپک زدن و فاسد شدن رب گوجه، قوطی های فلزی بدشکل و سیاه شدن رب گوجه رها شده و علاوه بر کارایی ، زیبایی را به آشپزخانه خود خواهید برد. از ویژگی های این محصول جدید تغییر پمپ بادی به مکانیکی و پیچی شدن درپوش انتهایی ظرف می باشد. جنس بدنه این محصول پلی کربنات نشکن بوده و به راحتی قابل شستشو و جداسازی نیز می باشد.

 

ظرف نگهداری رب ربی

 

پایه قرار داده شده در قسمت زیرین ظرف به منظور قرار گیری راحت تر و همچنین عدم تماس قسمت خروجی ظرف با سطح آلوده کابینت ها می باشد. همچنین پیچی شدن درپوش خروجی امکان نفوذ هرگونه هوا به درون ظرف را غیر ممکن کرده است و به هیچ عنوان حتی رب گوجه موجود در نزدیک خروجی سیاه نخواهد شد.

 

ظرف نگهدارنده رب زینوین

 

درب ظرف در واقع پمپ مکانیکی می باشد که این بخش را تنها با دستمال نیمه مرطوب تمیز و خشک نمایید. در صورت ورود آب به پمپ، با فشردن دستگیره پمپ و نیز از طریق شکاف زیر پمپ آب را از آن خارج کنید.

 

مراحل مونتاژ ظرف ربی

 

مراحل مونتاژ قطعات محصول:

مرحله اول: ابتدا در پوش مخزن را ببندید و مخزن را درون استند نگهدارنده قرار دهید به صورتیکه به شکل صحیح در جای خود قرار گیرد. توجه نمایید ضاعده طراحی شده بر روی پارچ در داخل استند قرار گیرد.

مرحله دوم: رب را داخل مخزن نگهدارنده رب بریزید و روی سطح آن را با قاشق صاف و فیکس نمایید.

مرحله سوم: واشر قرمز رنگ پیستون را در زیر آن قرار دهید به نحوی که ضاعده کوچک واشر از شیار پیستون عبور کند و واشر کامل قسمت زیرین پیستون را در بر گیرد. سپس پیستون را در درون مخزن قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا پیستون به سطح رب برسد.

مرحله چهارم:

درپوش را بر روی درب مخزن قرار دهید به صورتی که در جهت عقربه های ساعت و نزدیک دسته استند قرار گیرد و با یک نیم دور به راحتی درب مخزن را محکم ببندید. دقت نمایید شاستی پمپ در راستای استند قرار گیرد.

 

نمای انفجاری ظرف ربی

 

نکاتی در مورد شستشوی جا ربی زینوین (آنتی باکتریال):

قبل از هر بار استفاده حتماً توجه نمایید در اتمام کار قبل از شستشو درب بالای ظرف را باز نمایید و پیستون داخلی را از طریق ضاعده تعبیه شده روی پیستون و همینطور ضاعده روی واشر از بالای ظرف خارج نمایید و برای استفاده مجدد حتماً تمامی قطعات را شسته و خشک نمایید چرا که آلودگی و رطوبت می تواند سبب ایجاد و گسترش کپک شود و شستشو و خشک نمودن صحیح تمام قطعات ربی را قبل از اولین بار استفاده پیشنهاد می کنیم. جهت جلوگیری از خش برداشتن ظرف نیز بهتر است با اسفنج نرم این کار را انجام دهید.

نکته اول: درب بالای ظرف به هیچ عنوان شسته نشود! و مخزن ظرف هم اجازه دهید با دمای محیط خشک شود و به هیچ عنوان از دستمال برای خشک کردن استفاده نکنید.

نکته دوم: پیستون دارای 2 قطعه است. شستشوی قطعات آن از جمله قطعه ی لاستیکی نرم واشر را نیز فراموش نکنید. پیستون را با استفاده از ضاعده کوچک آن، از دهانه فوقانی مخزن خارج کنید و بعد از خشک کردن قطعات پیستون، واشر را در زیر پیستون قرار دهید و محکم کنید.

 

ظرف ربی جدید آنتی باکتریال

 

در آخر فراموش نکنید مواد غذایی که در آن ها کپک وجود دارد و قارچ رشد کرده است نه تنها فضای یخچال شما را آلوده و میکروبی می کند بلکه مواد سمی در آن رشد می کند که به تمامی قسمت های رب گوجه نفوذ کرده و با استفاده طولانی مدت مسمویت های غذایی و در موارد بدتر بیماری های عفونی را ایجاد می کند.

23 درصد همه مرگ و میرها در جهان ناشی از سرطان است و سالانه نیم میلیون نفر در جهان از سرطان کبد جان می سپارند. رب کپک زده فاقد ارزش غذایی است و مصرف آن باعث سرطان کبد می شود. کپک نوعی قارچ است، قارچ ها سمومی تولید می کنند که گاهی سرطان زا است و برای انسان مضر و حتی کشنده است.

آنچه باعث رشد و گسترش کپک ها می شود اکسیژن و رطوبت است . معمولاً کپک ها بدون حضور اکسیژن نمی توانند رشد کنند.

رشد بسیاری از قارچ ها در فضای یخچال تنها کند می شود و متوقف نمی شود و پخت غذا نمی تواند سموم ناشی از کپک رب را از بین ببرد. اگر ماده غذایی شما دچار کپک زدگی شده است نباید آن را مصرف کنید. برداشتن یک لایه از سطح رب نمی تواند سمومی که توسط قارچ ها تولید شده و در لایه های پایینی نفوذ کرده را از ماده خوراکی جدا کند.