attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001365

Mushroom Lamp Humidifier

دستگاه بخور سرد طرح قارچ Mushroom Lamp Humidifier یک مدل دستگاه بخور ساز است که از طریق USB قابل اتصال به لپ تاپ، پاور بانک، آداپتور برق و قابل استفاده در منزل، محل کار، هتل، مدرسه، ماشین و ... می باشد. این محصول به منظور معطر و مرطوب کردن هوای محیط بسیار کارآمد بوده و تا 5 ساعت مداوم قابلیت تولید بخور سرد دارد.

دکمه روشن خاموش این دستگاه از نوع لمسی می باشد و یه یک بار لمس عملکرد (روشن/خاموش/اسپری) را انجام می دهد و با 2 بار لمس سریع چراغ آن روشن می شود. توان دستگاه 2 وات بوده و با ولتاژ 5V 0.2A کار می کند. گنجایش بطری آن 200 میلی لیتر و میزان تولید بخور سرد 10~35 میلی لیتر بر ساعت می باشد. جنس این دستگاه از ABS, PP, PET می باشد و ابعاد آن 8.5*15 سانتی متر است.

مشخصات

برند و مدل لمسی طرح قارچ
جنس ABS, PP, PET
وزن 99 گرم
ابعاد 8.5*15 سانتی متر
حجم 200 میلی لیتر
ولتاژ 5V 0.2A
توان 2 وات
میزان اسپری 10~35 میلی لیتر بر ساعت
نوع بخور سرد
مناسب برای استفاده در منزل، محل کار، هتل، مدرسه، ماشین و ...
رنگ آبی، قهوه ای، صورتی و قرمز

سایر مشخصات

خصوصیات دیگر کمه روشن خاموش این دستگاه از نوع لمسی می باشد و یه یک بار لمس عملکرد (روشن/خاموش/اسپری) را انجام می دهد و با 2 بار لمس سریع چراغ آن روشن می شود

ابعاد کوچک و وزن سبک این محصول امکان استفاده از آن را در هر کجایی فراهم کرده است. طرح این بخور سرد به شکل قارچ خوراکی بوده و در رنگ بندی متنوعی نیز عرضه شده است. دکمه لمسی روی کلاهک دستگاه برای روشن کردن و اسپری بخور و روشن کردن چراغ خواب آن تعبیه شده است. این دستگاه قابلیت اتصال به رایانه، لپ تاپ، پاور بانک، برق شهری و .. را از طریق کابل USB که همراه آن ارسال می گردد دارد.

 

دستگاه بخور سرد

 

دستگاه بخور سرد معمولاً بی صدا هستند و نسبت به دستگاه های بخور گرم از مصرف انرژی پایینی برخوردارند. این دستگاه ها در تامین رطوبت محیط و حذف باکتری های موجود در هوا بسیار کاربردی هستند و علاوه بر آن با اضافه کردن اسانس های خوشبو کننده و دارویی می توانید به معطر شدن هوا نیز کمک کنید.

 

دستگاه بخور سرد طرح قارچ

 

دستگاه های بخور سرد خود انواع مختلفی دارند که هرکدام به شکل های مختلفی کار می کنند. بخور سرد قارچی کاملاً ساده و کار با آن بسیار راحت است ضمن آنکه دارای طرحی فانتزی و زیباست. ظرفیت مخزن آن به شما امکان استفاده مدام 5 ساعتی از دستگاه را با تولید 10~35 میلی لیتر بر ساعت را می دهد.

 

دستگاه بخور سرد usb

 

جنس بدنه آن پلاستیک نوع ABS, PP, PET می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . توان دستگاه 2 وات بوده و با ولتاژی معادل 5V 0.2A کار می کند که مصرف خیلی پایینی نیز دارد. مخزن 200 میلی لیتری این دستگاه گنجایش خوبی دارد و نیازی نیست خیلی زود به زود آن را از آب پر کنید.
ابعاد بدنه بخور سرد طرح قارچ 8.5*15 سانتی متر است و وزن آن در حالت خالی بدون آب فقط 99 گرم می باشد.

 

دستگاه بخور سرد قارچی

 

یکی از مهم ترین فواید بخور سرد ایجاد رطوبت لازم در محیط و بهبود سرماخوردگی و خشکی سینوس ها می باشد که به خصوص برای افراد مبتلا به آسم و سینوزیت بسیار توصیه می شود. این محصول دارای استاندارد های CE، FC و RoHS می باشد. 

 

بخور سرد چراغ دار

 

شروع فصل سرما با بیماری های سرماخوردگی و گلودرد که خود موجب خشکی بینی و راه تنفسی می شود همراه است که بهترین و موثر ترین روش درمانی که بهبود این افراد را بسیار سریع می کند بخور سرد است که البته خیلی افراد فکر می کنند بخور گرم نیز به همین مقدار اثر بخش است ولی در حقیقت این بخور سرد است که بسیار مفید واقع می شود.

 

خرید دستگاه بخور سرد

 

از عمده ترین مزایای بخور سرد می توان به بهبود سرفه ها، پوستی لطیف و با طراوت، رفع خشکی سینوس ها، تسریع بیماری های سرماخوردگی، جلوگیری از تشدید بیماری های عفونی، رفع گرفتگی صدا، بهبود بیماری های آسمی، ایجاد آرامش و کاهنده استرس، عدم ایجاد آسیب بر روی وسایل چوبی، عدم ایجاد التهاب تنفسی و ... می باشند.

 

قیمت دستگاه بخور سرد

 

در مورد این محصول نظردهید