به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :3001258

Aio Box - TV set-top box

آیو باکس در واقع یک Smart Device یا دستگاه سخت افزاری هوشمندی است که بر پایه سیستم عامل لینوکس (Linux) کار می کند و با اتصال به اینترنت و تلویزیون به سرویس تلویزیون اینترنتی آیو Aio متصل شده و شبکه های تلویزیونی را به صورت زنده پخش می کند.

ست تاپ باکس آیو دارای درگاه های HDMI، USB، AV و SD و LAN می باشد که علاوه بر تمامی امکانات سرویس آیو ، لذت دیدن تصاویر (HD (720 P و صدای دالبی دیجیتال را نیز دارد. 

با خرید آیوباکس به عنوان هدیه 3 ماه اشتراک نقره ای رایگان به صورت کارت هدیه ارسال خواهد شد. علاوه بر این مشترکین سرویس Aio می توانند از اینترنت آسیاتک، های وب، فن آوا، همراه اول، پیشگامان یا پارس آنلاین بدون مصرف حجم اینترنت برنامه های آیو را مشاهده کنند.

آیو باکس یک Smart Device یا دستگاه هوشمند دارای سیستم عامل لینوکس می باشد که برای تماشای تلویزیون اینترنتی طراحی شده است. این دستگاه کوچک با اتصال به اینترنت و تلویزیون سرویس تلویزیون اینترنتی آیو Aio را در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید برنامه های شبکه های تلویزیونی و فیلم ها را با هزینه بسیار کمی مشاهده کنید. در زمان پخش می توانید برنامه را متوقف و در زمان دگیری ادامه آن را مشاهده کنید. در سرویس آیو در کنار شبکه های موجود تلویزیون، شبکه های اختصاصی وجود دارد که هر کس متناسب با علاقه خود می تواند از آنها لذت ببرد. شبکه های کودک و نوجوان، شبکه هایی مخصوص مصاحبه با هنرمندان و بازیگران، شبکه های آموزشی و چندین شبکه دیگر که هر کدام محتوای اختصاصی آیو را دارند.

اولین تلویزیون اینترنتی ایران را با آیو Aio تجربه کنید!

ست تاپ باکس آیو

اپلیکیشن Aio طوری طراحی شده که هر امکاناتی که برای دیدن تلویزیون و فیلم نیاز دارید و به لذت بخش ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. امکاناتی که شما با Aio Box خواهید داشت شامل:

  • دسترسی به همه سرویس‌های آیو
  • کیفیت تصویر HD
  • ریموت کنترل ساده و کاربری لذت‌بخش
  • تماشای برنامه‌ها روی صفحه نمایشگر بزرگ
  • اشتراک رایگان سه ماه نقره ای

آیو باکس ظاهر بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و با اینکه ابعاد آن کوچک است درگاه های HDMI ( با فنآوری HDCP برای حفاظت از محتوای دیجیتال رابط تصویر آنالوگ مبدل CVBS)، USB، AV (صدای آنالوگ جک 3/5 میلیمتر چپ و راست، همراه ویدئو جک 3/5 میلیمتر به همراه خروجی صدا)، SD (Micro SD For local timeshift TV)، درگاه LAN جهت اتصال به شبکه اینترنت و منبع تغذیه خارجی 6 ولت می باشد.
آیو باکس به شما امکان مشاهده تصاویر 720 p HD و صدای دالبی دیجیتال یا Dolby Digital را می دهد. ریموت کنترل عرضه شده همراه با ست تاپ باکس آیو یک ریموت کامل با طراحی مدرت و دلنشین می باشد که بیشتر عملکرد های دستگاه را کنترل می کند. یکی از مزایای سرویس آیو اجرا بر روی هر سایز تلویزیون و مانیتوری بدون مشکل و با کیفیت بالا می باشد.

Aio Set Top Box

نصب و راه اندازی آیو باکس Aio Box:
شما می توانید در چند ثانیه آیو باکس خودتون را نصب و راه اندازی کنید! فقط کافی است اتصال آیو باکس به تلویزیون و اینترنت را برقرار کنید بدین منظور پس از اتصال دستگاه به برق توسط آداپتور موجود در جعبه از درگاه LAN موجود روی دستگاه، ان را به مودم اینترنت متصل کنید . سپس با انتخاب از میان درگاه های HDMI یا AV (با توجه به نوع تلویزیون خود) دستگاه را به تلویزیون یا مانیتور خود متصل می کنید و بعد از آن فقط باید از بین لیست متنوعی که سرویس آیو در اختیار شما قرار خواهد داد، برنامه محبوب خود را انتخاب و به تماشای آن بنشینید و تمام... از آیوباکس خود لذت ببرید...

آیو باکس Aio Box یک دستگاه تلویزیون اینترنتی هوشمند (Smart) است که با آن می توانید:

  • شبکه‌های تلویزیونی را به صورت زنده تماشا کنید؛ یا پخش زنده را متوقف سازید و در زمان دلخواه به تماشای ادامه آن بپردازید.
  • فیلم‌ها و سریال‌های روز را بدون زحمت مراجعه به فروشگاه‌ها و با هزینه‌ی کمتر تماشا کنید.
  • بدون زحمت و هزینه‌ی اضافی دانلود، به مجموعه‌ای کامل از فیلم و سریال، مستند، تاک‌شو، انیمیشن و ویدئوهای آموزشی دسترسی داشته‌ باشید.
  • برنامه‌های تلویزیون یک هفته‌ی گذشته را به اختیار خودتان، در زمان دلخواه و از نقطه دلخواه باز پخش کنید؛ همچنین از جدول پخش برنامه‌های آتی مطلع شوید.
  • به تماشای شبکه‌های اختصاصی آیو بنشینید.

آیو باکس

سایر قابلیت‌های آیو باکس:

  • قابلیت مشاهده آنلاین تلویزیون
  • جدول زمانبندی برنامه‌های قبلی و آتی هر شبکه را مشاهده کنند. (EPG)
  • قابلیت انتخاب برنامه‌های شبکه‌ها
  • کنداکتور برنامه از 7روز قبل تا ساعت 24 همان روز (اعلام برنامه‌های شبکه تلوزیونی،روز و ساعت پخش)
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (برنامه های آتی و در حال پخش - هر بخش از برنامه را برای تماشای مجدد روی حافظه مجازی " ابرآیو" ذخیره کنند. (NPVR)
  • قابلیت انتخاب روزهای هفته برای مشاهده کنداکتور برنامه + تاریخ شمسی
  • پخش برنامه را متوقف و هر زمان که تمایل داشت به تماشای ادامه آن به‌پردازند. (Time Shift)
  • امکان پخش برنامه‌های زنده از ابتدای آن ( شروع دوباره – پخش زنده )
  • امکان پخش برنامه‌های تلویزیونی با توجه به کیفیت سرعت اینترنت مشترک
  • به برنامه‌های پخش شده قبلی دسترسی داشته باشند.(Catch-Up)
  • قابلیت اعلام یادآوری برنامه‌های تلویزیونی
  • قابلیت ایجاد شناسه‌های جدید و انتخاب شبکه‌های انتخابی برای آن
  • قابلیت قفل‌گذاری بر روی شناسه و شبکه‌های تلویزیون

اشتراک آیو Aio چیست و چطور بخریم؟
به طور کلی اشتراک‌های آیو به دسته‌ی عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. منظور از اشتراک عمومی، اشتراک‌هایی هستند که در اون برنامه‌ها و کانال‌های با موضوعات عمومی مثل فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌ها قرار دارند. اشتراک‌های تخصصی امکان دسترسی شما رو به محتوای یک حوزه‌ی مشخص که گروه مخاطب‌های کاملا مشخص و جداگانه‌ای داره مثل فیلم‌های آموزش کنکور فراهم می کند.
بر حسب این که اشتراک پایه داشته‌ باشید یا نقره‌ای، کانال‌ها برای شما قابل دسترسی هستن. همچنین اکثر برنامه‌ها داخل اشتراک نقره‌ای هستن و برای دیدن اون برنامه باید این اشتراک رو داشته باشین. تعداد خیلی محدودی از برنامه ها هم در هیچ اشتراکی نیستند و باید به صورت تکی خریداری بشن. در جدول زیر انواع اشتراک‌های عمومی آیو رو می تونید ببینید. با خرید اشتراک مجموعه بسیار زیادی از برنامه ها و کانال‌ها در اختیارتون قرار می‌گیره. لذت ببرید...

اشتراک نقره ای آیو 3 ماهه رایگان

رابط کاربری ساده و جذاب، کنترل از راه دور، حساب کاربری اختصاصی، اتصال به گوشی موبایل هوشمند، تبلت یا لپ تاپ و عدم محدودیت به تلویزیون از ویژگی های برجسته تلویزیون اینترنتی آیو است.

شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کنید و بارها و بارها آن را تماشا کنید. نگران حجم برنامه های ضبط شده خود نباشید. می توانید در کنار حافظه داخلی دستگاه از درگاه SD برای ذخیره سازی و Time Shift (توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دلخواه) استفاده کنید یا از حافظه ابری آیو استفاده کنید تا آرشیو مورد علاقه خود را از دست ندهید.
- آیوباکس برای وقت شما ارزش قائل است. نیازی نیست تا شروع برنامه مورد نظر خود پای آیوباکس بنشینید بلکه برنامه توسط دستگاه به شما یادآوری می شود.
- آیوباکس قابلیت پخش HD تصاویر با صدای Dolby دارد و با توجه به سرعت اینترنت شما کیفیت مناسب را به طور خودکار انتخاب می کند، هرچند شما به طور دستی هم می توانید تنظیم کنید که برنامه خود را با چههه کیفیتی ببینید.
- آیوباکس دارای امکان نمایش جدول زمان بندی برنامه ها (EPG) است.

اپلیکیشن aio باکس

اپلیکیشن آیو چیست و چه کاربردهایی دارد؟
وقتایی که تلویزیون دم دستت نیست و یه برنامه مهم زنده داره پخش میشه، اپ آیو همراهته! آیو علاوه بر تلویزیون بر روی موبایل، تبلت و لپ تاپتون هم نصب می شه و شما میتونید هرکجا اونو به همراه داشته باشید.

آیو را چطوری نصب کنیم؟
اپلیکیشن آیو Aio قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios می باشد و شما می توانید این نرم افزار را در ادامه دانلود و بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب نمایید.

دانلود نرم افزار آیو برای اندروید

راهنمای دانلود نرم افزار آیو برای اندروید: 
شما می‌توانید آیو را به یکی از سه روش زیر برای دستگاه‌های اندرویدی خود دریافت و نصب کنید.

دانلود aio از بازار دانلود aio از google play دانلود aio از مایکت


دسترسی‌ها

  • tv.perception.android.aio.permission.C2D_MESSAGE
  • دریافت اطلاعات از اینترنت
  • خواندن کارت حافظه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • کنترل لرزش
  • ترسیم روی برنامه‌های دیگر
  • پرداخت از طریق بازار
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • دریافت پیام‌های نوشتاری (پیامک)
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه

دانلود نرم افزار آیو برای ios

راهنمای دانلود نرم افزار آیو برای ios:
برای نصب نرم افزار مراحل زیر را دنبال نمایید:

1. فایل ipa برنامه را بر روی کامپیوتر خود دانلود نمایید.
2. در برنامه itunes به قسمت File > Add to Library رفته و فایل ipa دانلود شده را انتخاب نمایید.
3. دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کرده و در itunes دستگاه را انتخاب نمایید.
4. در قسمت APPS ، برنامه " AIO " را انتخاب کرده، گزینه Install و سپس Apply را انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که فایل IPA توسط سایر برنامه های مدیریت و نصب اپلیکیشن، نظیر iFunBox نیز قابل نصب است.

دانلود اپ ios آیو

application Aio Box

سوالات متداول مشتریان:

 آیا آیو صرفاً ارائه‌کننده‌ی محتواهای تولیدشده توسط تولیدکنندگان دیگر است؟

خیر، آیو علاوه بر ارائه‌ی چنین محتواهایی، خود نیز به تولید و ارائه‌ی برنامه علاقه داشته و تا کنون دو مجموعه به نام‌های «هت‌تریک» که برنامه‌ای ورزشی بود، و مجموعه «سلفی» با موضوع مصاحبه با هنرمندان تولید نموده است که در حال حاضر در حال پخش از این سرویس است. این محتواها انحصاراً از طریق سرویس آیو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

محتواهای آیو به چه زبانی‌است؟

در آیو، سعی بر این است به نیاز اکثر مردم رسیدگی شود. بیش‌تر محتواهای سرویس به زبان فارسی هستند؛ اما آیو به فکر کاربرانی که مایل به تماشای محتواها به زبان اصلی هستند نیز هست و محتواهایی به زبان اصلی (اکثراً همراه با زیرنویس) ارائه می‌کند.

آیا در آیو فقط می‌توانم به مجموعه‌ی فیلم و سریال دسترسی داشته باشم؟

خیر، در آیو علاوه بر تماشای محتواهای ویدئویی، قادر به تماشای پخش زنده‌ی شبکه‌های تلویزیونی نیز خواهید بود. همچنین آیو آرشیوی از فیلم، سریال، انیمیشین ایرانی و خارجی به همراه شبکه‌های صداوسیما است.

با آیو به کدام شبکه‌های تلویزیونی می‌توانم دسترسی داشته باشم؟

شبکه‌های ملی، استانی، و بین‌المللی نظیر: شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش، سریال، قرآن، سلامت، نسیم، نمایش، آی‌فیلم، پرس‌تی‌وی، پویا، ورزش، مستند، العالم، الکوثر، افق، نبات تی‌وی، حرم رضوی، شبکه اصفهان، شبکه سهند، شبکه آبادان، شبکه البرز، شبکه نور و شبکه خوزستان.

آیا در سرویس آیو می توان شبکه‌ها را دسته بندی کرد؟

در سرویس آیو می توانید دسته‌بندی شبکه مورد نظر خودتون را انتخاب کنید. به طور مثال: شبکه های خبری - شبکه کودکان و با انتخاب شبکه کودکان: شبکه‌های تلویزیونی که محتوای کودکان دارد را برای کاربر به نمایش می گذارد.

آیا در سرویس آیو قابلیت انتخاب پروفایل داریم؟

پروفایل در آیو بدین معنی است که برای اکانتی که مشترک ثبت نام می کند (ثبت نام با یک شماره تلفن همراه) و سپس اقدام به ساخت 2 شناسه (Profile) می‌کند. سپس برای شناسه شماره 1 (قابلیت اسم گذاری بر روی شناسه) تمام شبکه ها را قفل کند و هر فردی که بخواهد وارد این شناسه بشود باید کلمه عبور را وارد کند. همینطور می تواند برای شناسه دیگر (فرزند) تنها تعدادی شبکه محدود را قفل نکند و فرزند پس از ورود به این شناسه می تواند تنها 2 شبکه را قفل نکند و برای مشاهده شبکه های دیگر به رمز عبور نیاز است.

آیا شبکه‌های ارائه‌شده توسط آیو به همین شبکه‌ها منحصر می‌شود؟

خیر، با گذشت زمان، تنوع شبکه‌های ارائه‌شده توسط آیو بیشتر خواهد شد.

محتواهای ارائه‌شده در سرویس آیو از چه میزان کیفیت تصویری برخوردارند؟

محتواهای ارائه‌شده در سرویس آیو، محتواهای باکیفیتی هستند. این‌که شما چه کیفیتی از تصویر را دریافت کنید به میزان سرعت شما بستگی دارد. آیو، بسته به سرعت اینترنت شما، کیفیتی متناسب با آن به شما ارائه می‌دهد. برای همین منظور ما کیفیت‌های متفاوتی رو در اختیار شما قرار دادیم تا با توجه به سرعت اینترنت شما کیفیت تصویر رو مشخص کنه

آیا من می‌توانم به برنامه‌هایی که موفق به تماشای آن نشده‌ام از طریق آیو دسترسی پیدا کنم؟

با استفاده از آیو شما قادر خواهید بود که به آرشیو محتواها تا یک هفته قبل دسترسی داشته و با استفاده از جدول پخش برنامه‌ها یا EPG به آن‌ها مراجعه و اقدام به تماشای آن نمایید.

جدول پخش برنامه‌ها یا EPG چیست؟

جدول پخش برنامه‌ها یا Electronic Program Guide، برنامه‌های مربوط به هر شبکه را به تفکیک تاریخ و روز و همچنین به ترتیب ساعت، در پیش روی شما می‌گذارد و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به تاریخ و ساعت برنامه‌ی مدنظرتان، اقدام به تماشای مجدد برنامه نمایید.

از چه راه‌هایی می‌توانم از سرویس آیو استفاده کنم؟

با استفاده از اپلیکیشن (اندروید/iOS)، وب‌سرویس و یا آیوباکس، شما می‌توانید به سرویس آیو دسترسی داشته و از آن استفاده نمایید.

چگونه می توانم اپلیکیشن آیو را دانلود کنم است؟

آیو برای دو اینترفیس اندروید و ios اپلیکشین ارائه داده است. اپلیکشین اندروید آیو را می توانید از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و دانلود مستقیم از سایت دریافت نمایید .

دانلود اپلیکیشن آیو box

ضبط کننده برنامه Recorder چیست؟

شما می توانید از قابلیت ضبط برنامه بر روی فضای ابری آیو که آن را NPVR می نامیم استفاده کنید. شما می‌توانید برنامه شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش و برنامه آتی را ضبط (Record) و در آینده مشاهده کنید.

آیا برای ضبط برنامه نیاز به حافظه خارجی دارم؟

خیر، آیو برای شما یک حافظه ابری در نظر گرفته که با توجه به نوع اشتراک شما متفاوت است و می توانید برنامه‌های خود را بر روی فضای ابری خود ذخیره و در هرجا که دوست داشتید مشاهده کنید. دقت کنید که برای دسترسی به فضای ابری نیاز به اینترنت هست.

ویژگی‌های قابل توجه این سرویس چیست؟

مجموعه‌ای غنی از محتواهای ویدئویی، مشاهده‌ی لحظات جالب برنامه‌ها، Catch-Up، EPG، قابلیت ضبط برنامه‌های مورد علاقه و...

آیا با خرید آیوباکس، نیاز است مانند تلویزیون نیاز به نصب آنتن است؟

خیر، آیوباکس نیاز به هیچگونه آنتنی ندارد و تنها با اتصال به اینترنت و تلویزیون شما می‌توانید تمامی برنامه‌های سرویس "آیو" را مشاهده کنید.

آیا آیوباکس از طریق وایرلس(Wi-Fi) به مودم متصل می شود؟

خیر، در حال حاضر این مدل از آیوباکس تنها از طریق اتصال با کابل شبکه (LAN) به پورت مودم به اینترنت متصل شده و از طریق کابل HDMI یا AV با تلویزیون متصل می‌شود.

کیفیت ارائه تصویر در آیوباکس چگونه است؟

کیفیت ارائه شده در آیوباکس تا سایز 720 p یا HD است که دریات این کیفیت تنها با خرید آیوباکس مقدور است. کاربر می تواند تمامی کیفیت‌های تصویر را باتوجه به سرعت اینترنت خود بر روی آیوباکس تا بیت‌ریت 3500 کیلوبیت دریافت کند.

آیو باکس تلویزیون اینترنتی 

مشخصات ظاهری و عمومی
نام محصول Aio Box
وزن 50 گرم
ابعاد 130 * 130 * 20 میلیمتر
جنس بدنه پلاستیک
صفحه نمایش  
پنل لمسی  
کلید پاور  
ویژگی های اصلی
سیستم عامل OS Linux
مجهز به سیستم عامل اختصاصی ARRIS 4.6
پردازنده CPU پردازنده DMIPS با قدرت پردازش 650 مگاهرتز تا 1.2 گیگاهرتز
حافظه سیستمیRAM 512 مگابایت DDR3
حافظه داخلی Flash 128 مگابایت
پورت ها و درگاه های ارتباطی
خروجی تصویری HDMI با فنآوری HDCP برای حفاظت از محتوای دیجیتال
رابط تصویر آنالوگ مبدل CVBS
خروجی صدا صدای آنالوگ جک 3/5 میلیمتر چپ و راست، همراه ویدئو
جک 3/5 میلیمتر به همراه خروجی صدا
USB یک درگاه USB 2.0
درگاه حافظه خارجی
Micro SD For local timeshift TV
پورت شبکه LAN
10/100
منبع تغذیه منبع تغذیه خارجی 6 ولت
مشخصات چند رسانه ای
وضوح تصویر HD
دیکودر ویدیو MPEG-4 AVC یا (H.264) با کیفیت خروجی 1080P
دیکودر صوتی دالبی دیجیتال MPEG-1 (MUSICAM)
MP3, AAC LC, HE-AAC
سایر قابلیت ها
Dolby  
Online Video  
Online Music  
Firmware update ارتقا نرم‌افزاری از راه دور (ریموت)
محتویات جعبه
دستگاه کنترل از راه دور  
انتن وای فای  
پاور اداپتور  
کابل AV  
کابل HDMI  
دفترچه راهنما  

در مورد این محصول نظردهید